Halpaa öljyä?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

sae50

Halpaa öljyä?

Viesti Kirjoittaja sae50 »

Moi, mikä on halvinta sae50 öljyä mikä on moottorikäyttöön tarkoitettu? Ja mistä saa?
Eipä se nyt hirveen kallista oo tuo öljy, mutta ku kaks pyörää on ja pikkuhiljaa on hiekkatietkin öljysoralla, niin voishan tässä vähän säästää jos joku kertois ostovinkkejä.
Pennzoilia oon käyttäny, mutta kaikki käy!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Käytin pannarissa Teboilin 50:sta moottoriöljyä. Hyvin toimi. 4 litran kanisteri ei paljoa maksanut, mutta mahtaako ko. tavaraa enään saada ?
Vanhassa trumpassa olen käyttänyt Nesteen 50/20 ölöpettiä. Toimii sekin, eikä maksa hunajaa.
Tietysti, jos sulla on evo, niin neuvoni eivät paljon auta. Ainakin Vision Cyclestä saa 50/20 öljyä, joka ei maksa HD/Pentzoil-hintoja. Merkkiä en muista.
jontsa

Viesti Kirjoittaja jontsa »

teboil power sae50:llä oon ajellu lättärillä, 20litran astia makso jotain markoissa himpan yli 200. se on dieselmoottoriöljyä, joten raskaan kaluston öljynvaihtolafkoista voi saada omaan astiaankin.
pannup

Viesti Kirjoittaja pannup »

Tampereella on firma nimeltä voitelukeskus. Ostin sieltä 20 l pytyn suoraa 50. Merkki oli joku comet ja hinta n 200 MK. On toiminut hyvin ja tällä hinnalla voi vaikka vaihtaakin useammin...
moscowiz

Viesti Kirjoittaja moscowiz »

teboilin öljyt ON hyviä ja edullisia....noin 60th km niillä takana, enkä vaihda
Vastaa Viestiin