sportti pätkii kiihdyttäessä
No joo siinä tapauksessa kai se kaasuttimen puolelta on kunnossa. Lähinnä mietityttää tuo, että punainen kukko vilkkuu molemmista päistä. Jos ei muulla korjaannu, niin itse tsekkaisin, että sytkän haistaja on tukevasti asemissaan. Kun jos se on päässyt liikahtamaan myöhäisemmälle, tasakaasulla ennakkoa on vielä tarpeeksi, että kuulostaa suht normaalille, mutta sitten hanaa raotettaessa VOES vääntää ennakkoa vielä myöhemmälle ja sitten ollaan jo liian myöhäisellä. Ne haistajan ruuvit on vain parin newtonin tiukkuudessa.
-
Vieras
nyt repee jo p*rse
Mopo käy korkeilla kierroksilla ok, tyhjäkäynnillä tukehtuu, hitaasti kierroksia nostettaessa polttaa etupytyn putkessa. Venttiilit tsekattu paineilmalla, ei vuoda, VOES:n alipainekello toimii, kaasarina orkkis 883:n kaasari, teki samaa toisella CV:llä josta blommi pois ja dynojetti, orkkiksen suuttimet 42/190, tulpat uudet (kokeiltu 3 eri tulpilla), testattu toisella puolalla, tulpanjohdot ok, kokeiltu ilman bensahanaa ison ruutan kanssa...
Mitä PERKELETTÄ seuraavaksi???

-rieska
Mitä PERKELETTÄ seuraavaksi???
-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
- Sporttiboy
- Viesti:
Mikä sytkä sulla on? Ainakin Cranessa voi etupytyn ajoitusta muistaakseni säätää erikseen. (ok, Mun Crane hajos aikoinaan ihan muista syistä ja en nyt pysty tarkistamaan... Nettisaitti varmaan löytys mutta valmentautuminen Himokselle on jo siinä vaiheessa ettei oikein kykene/jaksa etsiä
)
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
No jopas on. Jotenkin nakertaa takaraivossa, että sytytys olisi silti jotenkin liian myöhäisellä. Pystyisitkö tsekkaamaan sen ajoituksen muutenkin kuin niistä merkeistä?
En minä sitä sano, että se vuorenvarmasti siitä johtuisi, mutta itse en ainakaan osaisi keskittää mielenkiintoani muihin kohtiin ennenkuin olisin tuosta varma. Tuo huono tyhjäkäynti, huono kaasuun vastaavuus ja kohtalainen korkeampien kierrosten käynti vaan kaksisahtipeleissä on osoittautunut myöhäiseksi ennakoksi.
Toinen villi arvaus, mikä just sekunti sitten tuli kuulaani, olisi, että nostajat on jotenkin osaksi tukkeutuneet, eli kanittavat yläasentoon. Kun antaa seistä, niin vähän aikaa (esim. sen aikaa kun puristuspaineet mitataan) toimisivat normaalisti, mutta kuitenkin pian olisivat täydessä mitassaan ja venttiilit kantaisi. Sitä en sitten tiedä, toimisiko se mitenkä hyvin tasakaasulla sitten. Tämä siis todella villi arvaus.
En minä sitä sano, että se vuorenvarmasti siitä johtuisi, mutta itse en ainakaan osaisi keskittää mielenkiintoani muihin kohtiin ennenkuin olisin tuosta varma. Tuo huono tyhjäkäynti, huono kaasuun vastaavuus ja kohtalainen korkeampien kierrosten käynti vaan kaksisahtipeleissä on osoittautunut myöhäiseksi ennakoksi.
Toinen villi arvaus, mikä just sekunti sitten tuli kuulaani, olisi, että nostajat on jotenkin osaksi tukkeutuneet, eli kanittavat yläasentoon. Kun antaa seistä, niin vähän aikaa (esim. sen aikaa kun puristuspaineet mitataan) toimisivat normaalisti, mutta kuitenkin pian olisivat täydessä mitassaan ja venttiilit kantaisi. Sitä en sitten tiedä, toimisiko se mitenkä hyvin tasakaasulla sitten. Tämä siis todella villi arvaus.
Huomiselle venyy taas
, kaverilta saan toisen sytkähässäkän lainaan jos sillä onnistuisi. Hätäpäissäni menin avaamaan oikeammanpuoleisen lohkon posken, voi olla vmäinen tunkee takas, ainakin äkkiseltään vaikutti sille, se sytkän liitin oli siellä kopan alla jemeksessä, siksi moinen kun ei silmään osunu.
-rieska
-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!