Yyterin mökit

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
anonyymi

Yyterin mökit

Viesti Kirjoittaja anonyymi »

:evil: Menikö TAAS päärallin mökit kavereille?Varauksia piti saada sisään soittamalla yyteriin klo 11 alkaen.Turha oli soitella,nauhoitus kertoi kaikkien mökkien jo varattuja olevan..... :evil:
Ilkimys

aikainen lintu...

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Mistäs Sä keksit ton kello 11.00 :?: :?: :?: Heti aamusta kun soitti niin mökki löytyi :!:
Ne kaikki mökit meni sille samalle jengille joka aina pillittää, että nykyisin rallit on liian hianoja. Ennen sitä vaan nukuttiin tulilla... :twisted: :twisted: :twisted:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

No saikko sä ILkimys mökin itelles 8O :?:
Vieras

soitin heti 11.00 oli varattu mutta noin varttia vaille kaksitoista pääsin läpi ja mökkejä oli varasin halvin 4 hengen mökin 120e koko rallin aikana
Nakke

Mä varasin

Viesti Kirjoittaja Nakke »

Minä varasin taas kaikki 75 mökkiä kavereilleni.Ja vielä etukäteen! Koskahan niitä viimeks on varattu etukäteen? Voi helvata noita narisijoita. Klubin pitäis varmaan järjestää ilmaisia bileitä, ja vielä hankkia kaikille jäsenille majoituskin, ettei tarttis itse tehdä mitään. Korkeintaan saapua paikalle, tosin silloinkin joku narisis ilmoista... Ilkimys puhuu asiaa!
Vieras

Re: Yyterin mökit

Soitin itse la 01.03. heti 8:n aikoihin, mutta automaatti vastasi, että varauksia otetaan vastaan klo 11.00 lähtien :( . Sitten yhtämittaista kokeilua kunnes 20 vaille 12 tärppäsi :D : mökkejä oli jäljellä joka tarpeeseen 8O ! Itse varasin 2:n hengen saunallisen lakanoineen päivineen. Maksaa ruhtinaaliset 240 (vai oliko 250) Egua :? . No eipä nyt kun innokkaan odotteleen kuinka tasokasta majoitusta tuli varattua :oops: !
Vieras

Telttapaikka 14eur/vrk. Yksin matkaajalta 9eur/vrk. Voi mökki rahat juoda bikini-baarissa (japäivät nukkua nudistiranalla). :D :lol: :D :lol:
Vieras

Aina sama saatanan valitus näistä mökiistä, onneksi o viälä isänmaata mihinkä lyärä teltta pysthy! :twisted:
Vieras

Yyterin mökit

Onhan siellä hotellikin ihan viäressääääää
juss

Viesti Kirjoittaja juss »

Hei vieras, telttapaikka sisältyy kyllä rallin pääsymaksuun eikä maksa erikseen mitään.
Vastaa Viestiin