Niin ajattelin lähteä jo torstai aamupäivän aikana,lomilla kun olen.
Himokselle pk seudulta
Himokselle pk seudulta
Onhan lähtijöitä mutta itse olisin vaille ajoseuraa ja onhan tämä vähän aikaista kysellä mutta palaan koneen ääreen vasta 13pv keimolan kessa vois olla okki (olikohan enää muuten kessakaan) .ps jos kehtaat ajella rautiksen kimpassa. 
Viimeksi muokannut customesa, 09:56 11.07.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: Himokselle pk seudulta
Mihin aikaan ja minä päivänä oot lähdössä? Keimolassa on olemassa Neste... Muistaakseni siitä pääsee jonkun portin tai muun laittoman systeemin kautta vanhalle tielle ettei välttämättä tarvii konetietä paahtaa.customesa kirjoitti:Onhan lähtijöitä mutta itse olisin vaille ajoseuraa ja onhan tämä vähän aikaista kysellä mutta palaan koneen ääreen vasta 13pv keimolan kessa vois olla okki (olikohan enää muuten kessakaan) .ps jos kehtaat ajella rautiksen kimpassa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
Don Quijote
pääsee kyllä ja voi tietysti nousta seuraavasta liittymästäkin, eli Klaukkalan liittymästä, siitä parin kilsan päästä, vanhalle tielle..Muistaakseni siitä pääsee jonkun portin tai muun laittoman systeemin kautta vanhalle tielle ettei välttämättä tarvii konetietä paahtaa.
Olen kanssa lähdössä mutta vasta perjantaina, eli 15. päivä, joskus iltapäivällä, kun parempi puolisko tulee duunista ja ottaa jälkikasvun huomaansa...
Eli vasta perjantaina starttaavat, vastailkaa tähän ketjuun tai pankaa e-mailia, niin sovitaan paikka ja aika, jos vaikka kimpassa ajeltaisiin.
Tuo Keimolan Neste sopii kyllä hyvin ainakin mulle.
- Sporttiboy
- Viesti:
No mähän siis oon lähdössä perjantaina kun saan duunit siihen malliin. Kimppakiva on aina mukavaa.
Tarttis vaan päättää millä mopolla sitä liikkuu, vaimolla on Softtail-kiima päällä pahasti... Jos sattuu osumaan kohdalle sopiva niin mites sais ton Nickin vaihdettua "Hyllypylly"ks

Tarttis vaan päättää millä mopolla sitä liikkuu, vaimolla on Softtail-kiima päällä pahasti... Jos sattuu osumaan kohdalle sopiva niin mites sais ton Nickin vaihdettua "Hyllypylly"ks
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
laattalentää
- Viesti:
-
Lapiolalli
Re: Himokselle pk seudulta
ps jos kehtaat ajella rautiksen kimpassa.
Jos ei kehtaa niin ei kannata lähteä mihinkään.
Jos ei kehtaa niin ei kannata lähteä mihinkään.
- Choppers_forever
Terve!
Laattalentää: ...voidaan ajaa letkassa aulangolle asti.
Älkää ihan niin pitkälle
Vai mitä teillä on mielessä
Varmaankin ajatus on Hämeenlinnan eteläpuolelta kääntyä itään Padasjoelle ja sieltä ylös. http://alk.tiehallinto.fi/www2/kartta/at20o.htm
Jos näette matkalla mustan Bulu X1:sen (hopeatankkistraipeilla) lorvimassa jossain huoltsikassa, niin ehdottomasti moikkaamaan.
Laattalentää: ...voidaan ajaa letkassa aulangolle asti.
Älkää ihan niin pitkälle
Varmaankin ajatus on Hämeenlinnan eteläpuolelta kääntyä itään Padasjoelle ja sieltä ylös. http://alk.tiehallinto.fi/www2/kartta/at20o.htm
Jos näette matkalla mustan Bulu X1:sen (hopeatankkistraipeilla) lorvimassa jossain huoltsikassa, niin ehdottomasti moikkaamaan.
Moron,
Me ollaan lähössä torstaina puolen päivän jälkeen Espoosta, jos joku haluaisi lähtee messiin..?
Toistaiseksi meitä vasta kolome pyörää, mutta eiköhän täältä jokunen muukin olisi lähössä ajoissa kun tuntuu pitelevän noita ajokelejäkin
Kilauta tai textaa, jos kiinnostaa.
-Komppi-
040-505 5223
Me ollaan lähössä torstaina puolen päivän jälkeen Espoosta, jos joku haluaisi lähtee messiin..?
Toistaiseksi meitä vasta kolome pyörää, mutta eiköhän täältä jokunen muukin olisi lähössä ajoissa kun tuntuu pitelevän noita ajokelejäkin
Kilauta tai textaa, jos kiinnostaa.
-Komppi-
040-505 5223
"Kesällä vaan puita uuniin,
talvella on fundeeraamisen aika"
talvella on fundeeraamisen aika"
-
laattalentää
- Viesti: