Lisää suorista putkista
-
DIESEL
Lisää suorista putkista
Morjensta.. puhutaas nyt sitten lisää noista suorista putkista. eli mulla 21/4 suorat putket ( lue.. ilman vaimentajia) ja näissä on siis vaarana se että alakierroksilla loppuu vääntö kesken. varaa ei ole ostaa vaimentimia joten ainoa ratkaisu vaimentaa ääniä on ostaa vaimentimet? tai jos niitä ei vaimenna niin ainakin pitäisi saada supistettua putken alusta jotta vastapainetta tulisi edes vähän. Ja kun kävin siellä vanhalla topicilla jossa puhuttiin RST putkista niin kaveri siellä teki suppari ite.. mites laitettiin kiinni, hitsaamalla? vai jätettiinkö irralliseksi. Kokeileeko polliisit vielä jollain tikulla putken päästä, että onko siellä mörköjä. eikun siis mitään eessä vai antaako sakot pelkän äänen perusteella. Jos joku tekee mulle tollaset supparit putkiin, niin hilloo voisin maksaa
-
Vieras
-
Vieras
-
vieras
-
Vieras
Jep, hidas taju, toiset voisin vaikka tosissaan ostaa. ed6435@kolumbus.fiAnonymous kirjoitti:Moro. mistäs ostit ja siis loppupäähän laitoit?Anonymous kirjoitti:Huilut päähän. Mulla on 2 1/4" kanssa mutta hommasin nuo huilut sitten kun mökä oli melkoinen. Ja eri syistä kahdet, toiset voit vaikka ostaa.
Putkien päähän vaan pienet reiät ja niistä pultilla kiinni.