Kilvet lähti
Asiaan liittymättä:Kaasi kirjoitti:Ilmottele sitten miten kävi. Varmaan monia kiinnostaa.
eilen pidellessäni sadetta huoltamon katoksen alla
Mp-poliisi veteli röökiä mittarikentällä ts. n 50 cm pumpusta,jos olisin tehnyt samoin olis huotamon setä tullu huutaan naama punasena.
Kaikki kiellot ei koske kaikkia!
Nyt on sitten kilvet takasin mopossa, kävin eilen muutoskatsastamassa paperit ajantasalle prossia meni 20.5% arvosta: Etuhaarukan yläputket 3.5%, T-kappaleet 3%, Istuin 3%, Ohjaustanko 4%, Vilkut 3%, Jalkatuet+ siirretty eteen 2%, Iskunvaimentimet 2%. Niin ja rek.otteessa akseliväli nyt 168.Kaasi kirjoitti:Ilmottele sitten miten kävi. Varmaan monia kiinnostaa.
Varmaan ois saanut ton muutoskatsastuksen tehtyä nopeempaakin, mut oon välillä vaan aika hidas
Katsastus meni ja oli asiallista alusta loppuun. Yllätyin kyllä sitä että sellaisia katsastuskonttoreita sattui kaksin kappalein joihin ensin olin ensin menossa, mutta kun kuulivat että mopo on HD niin eivät sitten ryhtyneet puuhaan koska Herttoniemessä "asiantunteva" katsastaja oli kesälomalla ja Tattarisuolta lähtenyt Kouvolaan.
No mopo oli tässä vaiheessa siirretty Korsoon, joten soitin Hyrylän A-katsastus asemalle, kävin siellä myös ensin noiden keula osto kuittien kanssa että ne + skannattu kuva luettelosta, riittäisi todisteeksi siitä että osat on tarkoitettu tohon mun mopoon. Nämä riittivät.
Samalla kysyin siellä tältä kyseiseltä katsastajalta ettei vaan hänkin olisi jäämässä kesälomalle kun vaikutti asialliselta ja ookoo tyypiltä, no mun tuuria oli se, että se tosiaan oli jäämässä lomille perjntaina, ja mulla oli katsastusaika vasta maanantaiksi. Tämä ei kuitenkaan haitannut, vaan hän pitikin ihmeellisenä ja lievästi outona sitä että multa oli aiemmissa konttoreissa katsastus evätty sen puuttuvan "asiantuntijan" takia.
On tietty kesälomakausi käynnissä, mut eiks noilta nyt vois olettaa ton mopon katsastuksen onnistuvan loma aikanakin, merkistä riippumatta ja missä vaan. Vai mitä tyyppejä Suomen katsastusasemilla on töissä, meitä laattamiehiäkö
Valitukset ja kiistot on tehty ja nyt ootellaan niistä kutsua kuultavaksi, eli siitä puolesta tässä asiassa ei ole toistaiseksi kerrottavaa...
Re: Kilvet lähti
[quote="beyg"]Mp-poliisi vei kilvet eilen 22.6.2005 klo 13.50 Helsingin Viikissä.
3. Suojakypärän käyttämättä jättäminen ei E hyväksyntää.
Olisitko herättänyt vähemmän poliisin huomiota käyttämällä tuota suojapottaa ?
Ymmärrän tekstistäsi, että et käyttänyt mutta mukana oli. Roikkumassa jossain?
3. Suojakypärän käyttämättä jättäminen ei E hyväksyntää.
Olisitko herättänyt vähemmän poliisin huomiota käyttämällä tuota suojapottaa ?
Ymmärrän tekstistäsi, että et käyttänyt mutta mukana oli. Roikkumassa jossain?
Potta on E-hyväksytty ja se oli ajonaikana päässä, vieläpä pidän remmitkin kiinni ajossa. Ongelma tässä oli se että potassani ei enää ollut E-hyväksyntä merkkiä, koska olin sen itse repäissyt pois, syystä että se alkoi repsottamaan ja ajon aikana raapi ja läpsi tosi ikävästi leukaa ja kaulaa. No nyt mulla on se myyjäliikkeen lähettämä musta-valko kopio kypäräesitteestä jossa on kuva kypärästä ja siinä teksti että on E-hyväksytty.kille kirjoitti:Taisipa kaverilla olla kypärä, mutta se ei ollu E hyväsytty. Siksi tuli sakot kypärättä ajosta.
Nyt alkaa parin viikon mittainen Suomen kierto
Potta on E-hyväksytty ja se oli ajonaikana päässä, vieläpä pidän remmitkin kiinni ajossa. Ongelma tässä oli se että potassani ei enää ollut E-hyväksyntä merkkiä, koska olin sen itse repäissyt pois, syystä että se alkoi repsottamaan ja ajon aikana raapi ja läpsi tosi ikävästi leukaa ja kaulaa.beyg kirjoitti:kille kirjoitti:Taisipa kaverilla olla kypärä, mutta se ei ollu E hyväsytty. Siksi tuli sakot kypärättä ajosta.
No nyt täytyy myöntää poliisin niuhotuksen.
Sillä oli varmaan huono päivä ja jotain kyykytystä piti saada aikaan. Himoksen seudulla on varmaan tarkkoja siniasuisia juuri nyt. Puhalletaan ainakin nollat.