Kun ei oo kokemuksia voisiko joku valottaa asiaa.
Eli ongelma on tällainen. Eilen ajelin pimeässä jotain sataakahtakummentä ja huomasin , että pakoputket hehkuvat. pakareissa on thermotekit päällä ja ovat mallia avoimet. Kovassa kiihdytyksessä tulee putkenpäästä myös sininen liekki. putket ovat tosin lyhyet noin 50cm.
mistä voisi moinen johtua. pyörä toimii muuten loistavasti, lähtee helposti käymään, ei nyi eikä muutenkaan oikuttele millään tavalla.
Voisiko olla että thermotek tosiaan pitää lämmmön putkissa ja ilma ei pääse niitä jäähdyttämään, ja siitä johtuisi moinen hekuminen.?
Jos taas kone kävisi laihalla luulis, että ilmenisi jonkinlaista nykimistä.
Sytkänkään ei pitäisi olla myöhäsellä.
Sillä vaan että tänään pitäis lähteä reissuun ja ei oikeen tiedä mitä tässä tekis?
ja fillarihan oli 1972 1200cm rautis.
hehkuvat pakarit?
Kyl se Thermotec voi sen aiheuttaa. Sen takiahan sitä laitetaan et putket pysyis kuumina ja pakokaasun tilavuus ei pienene, siis noissa kisavehkeissä. Näissä nyt ehkä ettei polta jalkaa
....
Kyl se putki käy meinaan todella kuumana siellä eristeen alla, mulla oli itsetehty turbokone autossa johon laitoin just thermoteciä pakosarjan päälle. Se jotenkin haperrutti sen metallin, kun löi vasaralla niin läks pintakerros pois
....
Olen myös kuullut et on peltisarjat hävinneet osaks Thermotecin alta
Kyl se putki käy meinaan todella kuumana siellä eristeen alla, mulla oli itsetehty turbokone autossa johon laitoin just thermoteciä pakosarjan päälle. Se jotenkin haperrutti sen metallin, kun löi vasaralla niin läks pintakerros pois
Olen myös kuullut et on peltisarjat hävinneet osaks Thermotecin alta