kypärä
-
Vieras
kypärä
Ajelin eilen illalla moottoritietä, otin ennen ajoreissua tuulisuojan pois edestä, yllättäen noin, 100-120 km/h kypärä meinäsi lähteä lentoon(ja otsa paljaana),Tämä kysymys liityy turvallisuuteen! Mulla on vanha rex avomallin kypärä.Minkälainen on hyvä kypärä?
Jos joku voi valaista asiaa, Kiitos.
-
Vieras
Re: kypärä
Sopivan kokoinen!Anonymous kirjoitti:Ajelin eilen illalla moottoritietä, otin ennen ajoreissua tuulisuojan pois edestä, yllättäen noin, 100-120 km/h kypärä meinäsi lähteä lentoon(ja otsa paljaana),Tämä kysymys liityy turvallisuuteen! Mulla on vanha rex avomallin kypärä.Minkälainen on hyvä kypärä?
Menna viikonloppuna ostettiin eukolle ja mulle davidan potat. Omasta mielesta ovat kylla paraslaatuiset avo potat mitka olen nahnyt, eukko ainakin kehuu omaa speedsteriaan hiljaiseksi ja mukavaksi, omasta classikista ei nyt voine sanoa muuta kuin etta mukavan tuntuinen se on.
Mutta osta nyt ihmeessa ainakin sopivan kokoinen hyvin paahan istuva kypara
Mutta osta nyt ihmeessa ainakin sopivan kokoinen hyvin paahan istuva kypara
- Choppers_forever
Eikös niitä ole joka motoputiikissa, jos rahaa löytyy. Roof on mulla, ja sitä löytyy esim Allrightista. www.allright.fiNinni kirjoitti:Kertokaapas,
mistä Heltsingin seudulta sais ostettua hyvän kypärän? Ajateltiin lähteä käymään Motovelhoilla, mutta olisko muitakin vaihtoehtoja??
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
- Minna&FatBoy
- Viesti:
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: kypärä
Hyvä kypärä on UMPIkypärä. Esim. HJC Allrightista 150,- -> lasikuituisena (riippuu tietysti vähän oletko hyvä tinkimään...). Ainakin mulla on ollut koht. äänetön katteen takana ja ilman.Anonymous kirjoitti:Minkälainen on hyvä kypärä?
Tietysti, jos sä haluat kypärän poseeraamiseen, miksi edes vaivautua kysymään? Toisaalta, miksi sun täytyisi pukeutua jonkun hd-standardin mukaan, jos sä kuitenkin pyöriin suhtaudut siten että niiden täytyisi olla yksilöllisiä? Tai mistä minä tiedän suhtaudutko. Tää on vain niin koominen juttu, yleensä kaikki yhtenä miehenä hymisevät että pyörä täytyy rakentaa oman näköiseksi. Sitten jätkät ovat kuin Daltonin veljekset, kaikilla samat kamppeet. Ei saa poiketa joukosta, umpikypärällä, coretexilla, eikä muutenkaan.
No, ehkä "Siperia opettaa".
Ps. Noitakin saa yleensä mattamustana, lasikuituisen voi käsittääkseni turvallisesti maalata vaikka pyörän väreihin.
Off topiccia lisää eli kanssa kiinnittänyt huomiota siihen, että aika usein jengillä on liivit, tietyn tyylinen ruutupaita, ketjulompakko yms. rekvisiittaa ja jos on vedetty hiukset pois, niin sitten on se parta siinä suun ympärillä. Eli ei niin omaperäistä vaan aika sterotypiaa mukailevaa.
Mutta kypärästä: Nolanin 01 ja hihna kireelle tai jos pidempiä matkoja ajelee varsinkin vesisateella, niin sitten umpikypärä.
Mutta kypärästä: Nolanin 01 ja hihna kireelle tai jos pidempiä matkoja ajelee varsinkin vesisateella, niin sitten umpikypärä.