Järjestän asiakkailleni tilaisuuden 2.8 johon olisi tarkoitus ohjelmaksi kyyditystä HD:llä. Huom TE ajatte omia pyöriänne ja asiakkkaat istuvat kyydissä, pyörää EI luovuteta kenenkään käyttöön. Kuskeja ja pyöria tarvittaisiin klo 15-19 väliseksi ajaksi Paikka Helsingin välittömässä läheisyydessä. Huom! Säävaraus! Aika ei ole ehdoton voi olla esim 17-19 välillä!!
Kerhot tai porukat ilmoittautukaa. Kustannuksista päästään yhteisymmärrykseen.
Itse pystyn ajamaan vain yhtä pyörää asiakkaita n 20 kpl eli tarvitaan n 3 ajokertaa per kuski n 10-15 km per lenkki.
Soita tai mailaa lisää kysyäksesi.
Marko 0409011414
5-7 kpl Harrikka kuskeja pyörineen Wanted
5-7 kpl Harrikka kuskeja pyörineen Wanted
Viimeksi muokannut eemeli02, 14:15 05.06.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuskeja ja pyöriä etsitään
Onko niin että tästä harrastaja piiristä ei löydy 5-7 vapaaehtoista ,jotka korvausta vastaan ajeluttaisivat n. 20 kpl NAIShenkilöä.
kysymys ei ole hyväntekeväisyydestä. Jos esim talli lähtee liikkeelle voidaan korvaukseksi sopia esim uusi jääkaappi tallille tai jotain vastaavaa. Korvauksen suuruus n.50?- 70? per pyörä. Koko homma kesää ajoineen helsingistä max 3h.
Hei herätys ukot!
kysymys ei ole hyväntekeväisyydestä. Jos esim talli lähtee liikkeelle voidaan korvaukseksi sopia esim uusi jääkaappi tallille tai jotain vastaavaa. Korvauksen suuruus n.50?- 70? per pyörä. Koko homma kesää ajoineen helsingistä max 3h.
Hei herätys ukot!
Oiskos ajankohta huono ? Arki-iltapäivä, jolloin ollaan töissä, kun lomatkin on jo silloin lusittu......
, ja mikäli lomaa on, ollaan jossain muualla kuin Helsingin alueella...... 
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: kuskeja ja pyöriä etsitään
Olen lomalla tuolloin, eikä ihmeempiä suunniteltu, paitsi Yyteri-meeting.eemeli02 kirjoitti:Onko niin että tästä harrastaja piiristä ei löydy 5-7 vapaaehtoista ,jotka korvausta vastaan ajeluttaisivat n. 20 kpl NAIShenkilöä.
Hei herätys ukot!
Voisin olla mukana. Voisi sopia mun Suomi-reissuun. Takamatkustajalle astinlaudat, muusta mukavuudesta ei tietoa. On kuitenkin jonkunlainen pilleri.