Oiskohan tällä foorumilla ketään Megasquirtin pyöräänsä asentanutta? Jos on, mistä löytyi kivan pienikokoinen bensapumppu? Ei tartte olla "Made In USA", tulee kuitenkin vaan korvaamaan Keihin CV:n.
Kysymys 2. Kukaan foorumilaisista asentanut Buellin ruiskusysteemiä Sportsteriinsa?
TI-ruiskuun bensapumppu
Tuo MegaSquirt on suunitelmissa. Tähän mennessä olen tosin saanut vasta hankittua Buellin läppärungon sekä aloittanut kytkiksen muokkaamista omalle kontrollerille sopivaksi.
eBayssä on silloin tällöin ollut muutakin Bulun ruiskuosaa myynnissä, myös pumppuja mutta ei ole tullut vielä sitä hankittua. Katselin sieltä jotain tankin sisään meneviä pumppuja, voisi olla siisti systeemi.
Jos homma sulla etenee niin ilmoittele.
Affe
eBayssä on silloin tällöin ollut muutakin Bulun ruiskuosaa myynnissä, myös pumppuja mutta ei ole tullut vielä sitä hankittua. Katselin sieltä jotain tankin sisään meneviä pumppuja, voisi olla siisti systeemi.
Jos homma sulla etenee niin ilmoittele.
Affe
-
Vierastaa
Moi,
En valitettavasti voi auttaa sun kysymyksessä, vaan utelisin ite, että ootko tehny MS:n? Jos, niin kerro lisää... Fyysiset mitat, osien saatavuus ja hinta kiinnostais. Tiedän, että noi vaihtelee käytettyjen komponenttien mikaan, mutta n. arvio, jos mahdollista.
Hmm. Käys kysäseen joltain mopopurkaamolta, josko niillä olis jonkun Nipponin yksikköä.
-Kun tekee ite, saa arvoisensa-
En valitettavasti voi auttaa sun kysymyksessä, vaan utelisin ite, että ootko tehny MS:n? Jos, niin kerro lisää... Fyysiset mitat, osien saatavuus ja hinta kiinnostais. Tiedän, että noi vaihtelee käytettyjen komponenttien mikaan, mutta n. arvio, jos mahdollista.
Hmm. Käys kysäseen joltain mopopurkaamolta, josko niillä olis jonkun Nipponin yksikköä.
-Kun tekee ite, saa arvoisensa-
Mä olin ensimmäisen viestin kirjoittaja.Vierastaa kirjoitti:Moi, En valitettavasti voi auttaa sun kysymyksessä, vaan utelisin ite, että ootko tehny MS:n? Jos, niin kerro lisää... Fyysiset mitat, osien saatavuus ja hinta kiinnostais. Tiedän, että noi vaihtelee käytettyjen komponenttien mikaan, mutta n. arvio, jos mahdollista.
Mun on tarkoitus tehdä MS itse. Teen siihen joitakin modifikaatioita, jotka palvelevat justiinsa moottoripyöräin erityistarpeita. Mm. piirikortista on tarkoitus tehdä mahdollisimman pieni - joitakin kytkentämuutoksia ja pintaliitososat käyttöön.
Myös mulla on käsillä Buellin ruisku läppäkoteloineen, imusarjoineen. Elektroniikka on hanskassa, mutta noitten pumppujen tms. kanssa täytyy perehtyä. Asian ympärille näyttää syntyneen useampikin foorumi, pitääpä selailla välillä muutakin kuin HDCF.FItä.