No tuota sähkökuvaa ei keltään näy löytyvän, mutta voisikos joku valaista edes tuossa öljytilavuus asiassa.
Eli paljonko enskakoppaan ja vaihteistoon laitetaan liukastetta?
Vehe on FXST -86 (5-vaihteinen loota ja enska tötterösolenoidimallia).
Kiitokset.
Öljytilavuudet
-
Vieras
Tähän voisi taas todeta, että RTFM... Mutta edellisen mailisi perusteella olet moista hankkimassa, joten ei siitä sen enempää. Tosin mielestäni tehtaan manuska on paras, mutta kyllä clymerillakin toimeen tulee.
En tiedä tarkalleen -86 vuosimallista, mutta tuskin nuo tilavuudet paljoa on muuttuneet, joten tässä otteita -95:n manuaalista...
Primary chain:
The lubricant level is visually checked through clutch cover opening. The primary chaincase lubricant should be level with bottom of clutch cpring outside diameter (2,75 inches (70 mm) below the center line of the clutch adjusting screw), approximately 30-36 pz (890-1060 ml).
Itselleni suomensin tuon niin, että vaihdossa kaadan putelillisen h-d:n omaa enskalienta (primary chaincase lubricant) sisään...
Transmission
Lubrication Capacity: 20-24 oz (590-710 ml).
Vaihteistossa on mittatikku, jolla katsotaan liemelle oikea korkeus. Itse käytän tässäkin h-d:n omaa tuotetta.
Engine
The oil tank capacity with filter is 3 quarts (2.8 litres) for all models.
Ja tuonne olen yleensä laitellut h-d:n omaa 20-50w:tä. Tosin muitakin vaihtoehtoja on riittämiin...
En tiedä tarkalleen -86 vuosimallista, mutta tuskin nuo tilavuudet paljoa on muuttuneet, joten tässä otteita -95:n manuaalista...
Primary chain:
The lubricant level is visually checked through clutch cover opening. The primary chaincase lubricant should be level with bottom of clutch cpring outside diameter (2,75 inches (70 mm) below the center line of the clutch adjusting screw), approximately 30-36 pz (890-1060 ml).
Itselleni suomensin tuon niin, että vaihdossa kaadan putelillisen h-d:n omaa enskalienta (primary chaincase lubricant) sisään...
Transmission
Lubrication Capacity: 20-24 oz (590-710 ml).
Vaihteistossa on mittatikku, jolla katsotaan liemelle oikea korkeus. Itse käytän tässäkin h-d:n omaa tuotetta.
Engine
The oil tank capacity with filter is 3 quarts (2.8 litres) for all models.
Ja tuonne olen yleensä laitellut h-d:n omaa 20-50w:tä. Tosin muitakin vaihtoehtoja on riittämiin...
Kiitos tiedoista. Sain tiedon tänään toistakin kautta ja näköjään vähän eroa on, 86:ssa on enskassa 1,4-1,5 litraa lientä ja vaihteistossa vain 0,49 litraa. Luen kyllä sen f...g manuaalin heti kun Alfamer sen suvaitsee toimittaa, raha heille kyllä heti kelpasi (nettitilaus), vaikka manuskaa saakin odotella toista kuukautta....