MOOTTORIPYÖRIEN MERKKIHUOLLOT

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

MOOTTORIPYÖRIEN MERKKIHUOLLOT

Viesti Kirjoittaja Vieras »

8O No niin,
Mikäli haluatte lukea miten HOGHAUS pärjäsi HD:n merkkihuollosta, lukekaa uusin Tekniikan Maailma!! Ei ollut kovin mairittelevaa luettavaa..HYI!!! Kun on tällainen sormi-keskellä-kämmentä-tyyppi on pakko turvautua ns. ammattilaisten apuun huolloissa, vaan tuskinpa enää koskaan Hoghauseen...
Vieras

Mun ei tartte lukea mitään arvosteluja hog-huussin huolto- ja korjauspuolen laadusta. Moponi kävi tuolla pari kertaa eikä enää mene vaikka mikä olisi...
Sporttiboy
Viesti:

Huolto

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Puuttumatta mihinkään nimeltä mainittuun tai mainitsemattomaan huoltooon:

KYLLÄ, MINÄ PESEN ITSE KALSARINI!!! Miksen siis huoltaisi itse pyöräänikin?

Perushuollot onnistuu ihan helposti kun viittii lukee manuskan läpi ja hankkii vähän työkaluja :D
Vieras

Pysyykö KALSAREIDEN takuu voimassa jos tekee huollot itse takuuaikana?
rawkey

Viesti Kirjoittaja rawkey »

Entä jos vaihtaa KALSAREIDEN takaosan leveämpään?Pitäiskö jättää ammattilaisille?Löytyykö Black Horselta manuaalia ko.hommaa varten?
Vieras

Huollosta ja neuvoista

:cry: Kiitos vaan kommenteista, etenkin Sporttiboylle. Minulla kun ei ole aikaa paneutua pyörän huollon kommervenkkeihin pienen lapsen ja miehen kalsaripyykin jälkeen... HeH! Kiinnostusta kyllä, mutta täytyyhän jonkun ne muutkin hommat tehdä, osaan kyllä kokata hyvin vaikkei minulla ravintolaa olekaan....Terkuin FLSTC-99.
Sporttiboy
Viesti:

Oikeesti huollosta

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Meni taas vähän väärinymmärryksen puolelle näköjään. Jos takuu on voimassa niin ihan asiaa etsiä kunnon huolto, mutta kun mulla ei oo koskaan ollu niin uutta moppoa, että tosta tarttis välittää :oops:

Mut asiaa, kaveri käytti Härräkkänsä jossain liikkeessä huollossa ja sai laskua 320 eskoo. Tässä oli siis jo mehut ja kaikki kilkkeetkin mukana.

Samaan aikaan mä tein ihan vastaavan huollon mun mopolle (tsekkasin työselvityksestä että oikeesti oli samat toimenpiteet) ja kustannukset oli 60 eskoo pitäen sisällään suokkarit ja liemet. Multa meni aikaa 2,5 h josta osa meni siihen että tein apuvälineen jolla etuiskarien yläpäät saa siististi painettua jousen vastuksesta huolimatta oikeille kierteilleen.

Siinä pääsee tuntipalkoille :!: :!: :!:

Eikä se perushuolto oikeesti vaadi mitään erikoistaitoja tai edes ihmeellisiä työvälineitä tai edes paikkaa.

Pitäisköhän alkaa tarjoon kavereille palveluksia :wink:
Miikka
Viesti:

Merkkihuolto

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Autopuolella missä itse työskentelen jälkimarkkinoinnissa uusilla autoilla takuu säilyy voimassa jonkun EU asetuksen tms.mukaan vaikkei auto olisi kertaakaan käynyt "merkkihuollossa" takuuaikana KUNHAN VAIN ON KÄYTETTY ALKUPERÄISIÄ HUOLTOOSIA asennetaan ne sitten missä "kuusen alla" tahansa. Takuun on myös korvattava ne viat joita ei ole voinut normaalihuollon yhteydessä havaita missään paikassa...
Vastaa Viestiin