kaasuttimesta S&S
-
Vieras
kaasuttimesta S&S
mopossani on S&S Super E. Tuntuu olevan huono käynnistymään täydellä ryypyllä,Mikä pielessä? seosruuvi auki noin 1 1/4 kierrosta, kiihdytyspumppu jotain 1/4 kierrosta, täysillä kierroksilla tuntuu putkissa paukkuvan.kiitos, ja hyvää vappua kaikille.
-
Nase
Re: kaasuttimesta S&S
Älä nyt hyvä mies sitä ryyppyä käytä,, ja jos käytät niin ihan pikkusen auki ja sitten kun käyntiin niin heti pois ja kaasulla lämpimäksi. Poltat vaan tulppia turhaan,,, ja jossain vaiheessa jotain muuta.Anonymous kirjoitti:mopossani on S&S Super E. Tuntuu olevan huono käynnistymään täydellä ryypyllä,Mikä pielessä? seosruuvi auki noin 1 1/4 kierrosta, kiihdytyspumppu jotain 1/4 kierrosta, täysillä kierroksilla tuntuu putkissa paukkuvan.kiitos, ja hyvää vappua kaikille.
Korteni kekoon.........taas
Itse hoidan homman seuraavasti. 3 krt kaasu pohjaan, kaasu pois ja käyntiin. S&S kaasarin rikastin ei todellakaan ole ns perinteinen läppärikastin vaan riikastinpiiri joka työntää kakkua sen verran reilusti että tulpat menee paskaks ainakin mulla kerta heitolla. Jokaien pyörähän on yksilö ja sen takia kannattaa kokeilla vähän eri juttuja niin että löytää sille omalle sopivan kikan.
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Itse hoidan homman seuraavasti. 3 krt kaasu pohjaan, kaasu pois ja käyntiin. S&S kaasarin rikastin ei todellakaan ole ns perinteinen läppärikastin vaan riikastinpiiri joka työntää kakkua sen verran reilusti että tulpat menee paskaks ainakin mulla kerta heitolla. Jokaien pyörähän on yksilö ja sen takia kannattaa kokeilla vähän eri juttuja niin että löytää sille omalle sopivan kikan.
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
-
Vieras
Mulla toimii kuten viimeaikaisessa käyttöpelissä (moottorisaha) pari kääntöstä kahvasta ja rikastin päälle starttaus ja käy
heti rikastin pois ja kaasulla pidän käynnissä... hyvin on toiminut samoilla tulpilla 2 kesää (= en muistanut vaihtaa)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
-
Vieras