musiikki kappale
musiikki kappale
radio city soittaa sellaista vauhdikasta piisiä mut kun en oo ikinä kuullut kuka sen esittää joten voisko joku arvailla vähän nimiä niin saan impattua sen netistä se menee jotenkin präälä läämä jne... miehellä sellainen ääni että jos minä matkisin niin puolen minutin päästä kurkku kipeä
- Screaming Beagle
- Viesti:
Biisiin pitäisi löytyä vielä rouhea video täältä:
http://www.kolumbus.fi/kasi/Spiderbait-BlackBetty.avi
http://www.kolumbus.fi/kasi/Spiderbait-BlackBetty.avi
Kyseinen hermoja raastava ärsytys on alkuperältään huomattavasti kunniakkaampi kuin viimeisin vajaa-aivoversio.
Kyseessä on Amerikkalan mustien veikkojen työlaulu ratatöistä ja puuvillapelloilta, jonka levytti omana tulkintanaan, jos oikein muistan, lukuisia vuosikymmeniä sitten alan Musta Mooses, Leadbelly, sittemmin sitä hyödynsivät useaankin otteeseen Amerikkalan valkoisten veikkojen hard (tai mieluummin kai soft) rock -yhtyeet.
Tällä menolla maailmanloppua ei tarvitse kauaa odottaa. Ainakin musiikki heikkenee kiihtyvää tahtia.
(Ei saa ottaa liian vakavasti, olen vanha ja kärttyinen.)
Kyseessä on Amerikkalan mustien veikkojen työlaulu ratatöistä ja puuvillapelloilta, jonka levytti omana tulkintanaan, jos oikein muistan, lukuisia vuosikymmeniä sitten alan Musta Mooses, Leadbelly, sittemmin sitä hyödynsivät useaankin otteeseen Amerikkalan valkoisten veikkojen hard (tai mieluummin kai soft) rock -yhtyeet.
Tällä menolla maailmanloppua ei tarvitse kauaa odottaa. Ainakin musiikki heikkenee kiihtyvää tahtia.
(Ei saa ottaa liian vakavasti, olen vanha ja kärttyinen.)
Toinen kärtty
Olen kanssa vanha ja kärttyinen, mutta mun mielestäni tossa on just sitä vanhaa kunnon rockenrollia eikä näitä ällöttäviä villevalo renkutuksia.
Jos hyvä piisi tehdään uudestaan ja uudestaan niin sehän vain osoittaa, että se on hyvä, vai?
No enpä mä musiikistakaan mitään ymmärrä!
Hurrers on Rock
Jos hyvä piisi tehdään uudestaan ja uudestaan niin sehän vain osoittaa, että se on hyvä, vai?
No enpä mä musiikistakaan mitään ymmärrä!
Hurrers on Rock
Juu on kantanu liikaa muuttolaatikoita selvästi
. Miusta tuo Spiderbaitin näkemys on myös hauska, mutta eihän sitä voi alkuperäiseen oikein verrata, ovat tavallaan kuin eri biisejä... Mulla on jossain ikivanhoilla c-kaseteilla Willie "big mama" Thorntonin alkuperäinen Hound Dog, eikä siitäkään voi puhua edes samalla viikolla kuin Elviksen versiosta, mutta tämä kärttyinen vanha täti nostaa hattua kyllä molemmille.