vaimennin
vaimennin
Rautiksessa suorat putket ja möly on melkoinen mutta hyvin kulkee.virittelin kanaverkosta äänenvaimentimen joka toimii just sopivasti ainakin paikallaan (ajellu en vielä ole). Tekeeköhän tollanen liikaa pakovastusta ja vaikuttaakohan se kulkevuuteen mitenkään.Kysympähän nyt jos jollain on kokemusta
Kyllähän se kanaverkkokin toimii, seos menee todennäköisesti vähän rikkaalle
joka ei ole niin vakavaan kuin laihalle meneminen.
Mutta asiaan... yläkierroksilla veto heikkenee ja pienillä kierroksilla ja välialueella toimii taas paremmin.
Mutta asiaan... yläkierroksilla veto heikkenee ja pienillä kierroksilla ja välialueella toimii taas paremmin.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
-
Jippe
Lainataas vähän topicia...
Ostin sporttiin uuden V&H:n propipen. Putki toimii erittäin hyvin, mutta nuo äänet ovat minun makuun vähän liiankin lujat. Astiat meinaa kaapissa pysyä kun pihalla laittaa pyörän käyntiin...
Mitähän tuolle voisi tehdä? Putken sisällä on n. 7 cm:n huilu. Mitenhän jos tuota vaikka jatkaisi muutamalla sentillä. Kuinkas mahtaisi äänien käydä ja tarviikohan tuo käydä taas uudestaan säädättämässä? Valmistajan sivuilla oli myös valmiita systeemeitä. Onko kellään kokemuksia niiden toimivuudesta?
Ostin sporttiin uuden V&H:n propipen. Putki toimii erittäin hyvin, mutta nuo äänet ovat minun makuun vähän liiankin lujat. Astiat meinaa kaapissa pysyä kun pihalla laittaa pyörän käyntiin...
Mitähän tuolle voisi tehdä? Putken sisällä on n. 7 cm:n huilu. Mitenhän jos tuota vaikka jatkaisi muutamalla sentillä. Kuinkas mahtaisi äänien käydä ja tarviikohan tuo käydä taas uudestaan säädättämässä? Valmistajan sivuilla oli myös valmiita systeemeitä. Onko kellään kokemuksia niiden toimivuudesta?
Sepixlh kirjoitti:Kyllähän se kanaverkkokin toimii, seos menee todennäköisesti vähän rikkaallejoka ei ole niin vakavaan kuin laihalle meneminen.
Rikkaalla on ruuvin oltava joka tapauksessa ja tyhjäkäynnin korkeella koska putsarin tilalla on airhorn suppilo. Kiitos vastauksesta.Nyt soundi on kova mutta ei niin helvetillinen, että korvat lukossa vaikka olis kuulosuojaimet päässä.
Tee sama ku mäkin.kanaverkkoa rullalle sopiva pätkä, putkeen sisään pultilla kiinni.Ei käytännössä maksa mitään ja ainakin mulla toimii.Jippe kirjoitti:Lainataas vähän topicia...
Mulla sama vika, ollaan V-Twin Ctyn kanssa yritetty tilailla V&H:lta enemmän vaimentavaa sisuskaluja mutta kahdesti sieltä on tullut jotain muuta kuin piti --> seuraavaksi emme enään tilaa vaan teetän tuohon jonkin uuden ratkaisun itse.Jippe kirjoitti:Ostin sporttiin uuden V&H:n propipen. Putki toimii erittäin hyvin, mutta nuo äänet ovat minun makuun vähän liiankin lujat. Astiat meinaa kaapissa pysyä kun pihalla laittaa pyörän käyntiin...
Saako kanaverkkoa sellaisesta materiaalista joka kestään putken sisällä?
Mitä kanat pitää tästä?
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Harikka1 hankki V&H putkiinsa huilut Stormilta. On muuten parhaat äänet mitä olen TC88-koneesta kuullut.
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... highlight=
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... highlight=
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Kevennetään vähäsen. Mulla on kans 1200 Roadsterissa V&H ProPipe. Omaan korvaani saundit ovat hiljaiset kuin huopatossutehtaalla kesälomien aikaanJippe kirjoitti:Lainataas vähän topicia...
-
Vieras
Valitettavasti ei mutta mittaat putken halkaisijan ja sen jälkeen hankit n. 10cm pitkän rautaputken pätkän ja taivuttelet verkkoa ympäri riittävän monta kierrosta jotta siiä yleensä tulee vaimennin.ei kuitenkaan liian tiiviisti.verkko putken sisään ja koko hoito pakoputken sisälle.poraat reiän varsinaiseen pakoputkeen (taakse piiloon tietysti) ja laitat pultilla koko hoidon tiukasti kiinni.sen jälkeen testaat käykö hyvin ja jos ei niin säädät kaasarin rikkaalle.Tämä toimi mulla mut harrikat on yksilöjä eli voi myös käydä toisin.koskaan ei tiedäAnonymous kirjoitti:Ei teillä sattuisi olemaan virityksistänne yhtään projektivalokuvia. Näkisi hieman tarkemmin miten vaimennus on toteutettu..
JH kirjoitti:Siis pelkkää verkkoa...? Ei villaa? Onko eroa matalien/korkeiden äänien vaimennuksessa? Lisääkö paljon pakovastusta? Ite pitäis saada vastusta lisää ja äänet matalemmaksi/pienemmäksi.
Mulla on pelkkää verkkoa.Ei verkon olennaisesti pitäisi lisätä pakovastusta mut seos kuitenkin vähän rikkaammalle ei tee pahaa. Äänet on nyt just sopivat.Alarekisteri jytisee mukavasti, kovilla yläkierroksilla se nyt on sitä mitä 66 rautapäästä lähtee, eli aikamoista murinaa.