Crane HI-4

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

top1

Crane HI-4

Viesti Kirjoittaja top1 »

Elikkäs, olen tässä pähkäillyt,että saako Cranen HI-4 singlefire sytkän kytkettyä dual fire puolaan ja miten? Pitääkö kaikki kolme sytkän johtoa pistää puolaan vaiko vain kaksi? Punainenhan on se virtajohto sytkälle, mutta tuleeko toiseen puolan napaan valkoinen, musta vai molemmat??

Tänks
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Punainen siihen napaan johon tulee virta virtalukolta, musta ja valkoinen voidaan yhdistää toiseen napaan jolloin sytkä toimii tavallisen dualfiren tavoin.
top1

jeps, kyl mä sitten sen oikein ajattelin. Heräs vain epäilys kun ei meinaa sohveli syttyä. no täytyy jatkaa miettimistä tai hyppimistä polkiemen päälle
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Onhan shovelissa elektroniselle sytkälle tarkoitettu puola? Vaatii nimittäin kolmen ohmin puolan eikä välttämättä toimi viiden ohmin kärkisytkän puolalla. Vastus mitataan ensiökäämistä eli noiden edellä mainittujen liittimien välistä.
top1

ei toimi ei tavan puolalla, mutta mulla oli siinä ennestään accelin 2ohmin puola ja accelin kärjet. Sain tänään toimimaan, vika oli kaasarissa kuitenkin.
Vastaa Viestiin