HD 100 v MILWAYKEE

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
HARLEY LADY

HD 100 v MILWAYKEE

Viesti Kirjoittaja HARLEY LADY »

MORJESTA!
Vaikka tässä tulee olemaan näitä 100 v bileitä lähempänäkin niin onko porukkaa lähdössä jenkkilään elokuun lopulla?
TTo

Viesti Kirjoittaja TTo »

Jees, porukkaa menee Jwnkkilään.
Tzuumaa Tapahtumat/Ulkomaiset.
Zimi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zimi »

Joo gyl Jenkkilään ollaan menossa 8) ( liput on jo tilattu :) , majoitus tökkii :cry: )

Eihän näiltä juhlilta voi poiskaan jäädä, en kuitenkaan "pääse" 200-vuotisjuhliin :wink: , niinpä on mentävä näihin pippaloihin.

Eiks tässä oo kyseessä ns. Once in your lifetime-juttu :?:

See you in Milwaukee viimeistään, jos ei aiemmin. Zimi :twisted:
HDTommi

Milwaukee

Viesti Kirjoittaja HDTommi »

Joo, ei muuta kuin hyviä reissuja kaikille Milwaukeehin menijöille. Itse vietin 2 vuotta elämästäni kyseisessä "kylässä" ja sen verran voin kertoa, että tapahtumat on yllättäin keskustassa ja hotelleja on siinä lähistöllä aika huonosti (ja kaikki on todennäköisesti jo varattu...). Paikallinen homman nimihän on valitettavasti se, että jengi ajaa myös kännissä. Juhlapaikalle mennään ja lähdetään prätkillä. Julkiset kulkuneuvot on kyseisessä kylässä melko heikoilla kantimilla, joten niitten varaan ei kannata laskea, toisekseen taksin tilaaminen on mielenkiintoista sekin. Nekun ei oikeen tajuu, jos haluaa saada taksin baariin... Jokatapauksessa tarkoitus ei nyt ollut mitenkään latistaa hommaa, vaan siellä tulee olemaan v"#un hyvä meno. Mä oon niitä hommia ollu siellä tsiigailemassa ja hauskaa on ollu. :D

Yks vaihtoehto majoituksen löytämiselle olis kysyä paikallisilta kerhoilta, että saaks jonkun pihaan majoittua tms... Ainakin sellanen kerho pitäis löytyä kuin Rock river chapter (sijaitsee Oconomowocin kaupungissa noin. 40 kilsaa länteen Milwaukeesta).

Kaupunki on noin yleisesti ottaen rauhallinen ja Harrikkoihin suhtaudutaan luonnollisesti helevetin hyvin. Ainoostaan kaupungin pohjoisosaa kannattaa vältellä öiseen aikaan. Kelit on mitä parhaat prätkäilyyn koko kesä-heinä-elokuun ja kypäräpakkoahan ei ole...

sellasta, jeesailen kyllä jos on jotain kysyttävää...
Harripa

100 v juhlat

Viesti Kirjoittaja Harripa »

Moi,

Juhlien alkajaisiksi järkätään noita Ride Home tapahtumia - onko kukaan sellaiseen menossa ? Itse sunnittelen Nothwest routia, joka lähtee Portlandista. Olen selvitellyt HD vuokria ja pyörän palautusta takasin, mutta aika kallista tietysti tulee. Toinen vaihtoehto ostaa HD, ajella muutama viikko ja tuoda sitten Suomeen "muistoksi". Tietääkö kukaan voiko turisti ostaa pyörän ja ajella sillä jenkeissä ennen kotiin paluuta - saako siihen tarvittavat vakuutukset muutamaksi viikoksi?

HarRipa
hemuli
Viesti:

vakuutuksia

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kokemusta on Indianan osavaltiosta josta aikoinaan kävin ensimmäisen pyöräni hakemassa. Ongelmia tuli siinä, että siellä pyörän rekisterikilvet olivat haltijakohtaisia eivätkä siis seuranneet pyörän mukana. Omille nimille rekisteröinti ei taas onnistunut ko. osavaltiossa ilman paikallista sosiaaliturvatunnusta jonka kylläkin onnistuin itselleni keplottelemaan... Seuraavat ongelmat tulivatkin sitten vakuutusyhtiössä; koska minulla ei ollut paikallista ajokorttia eikä täten minkäänlaista ajohistoriaa USA:ssa eivät millään halunneet tarjota minkäänlaista vakuutusta. Lopulta kun löysin yhtiön joka olisi suostunut vakuuttamaan, hinta olisi ollut about 250$/viikko! En sitten tiedä jos ostat pyörän viralliseltta diileriltä voit saada ns. "dealer plates" joilla voi ajaa jonkin aikaa. Käytännöt luonnollisesti vaihtelevat osavaltioittain joten viisaammat vastatkoon...
Vastaa Viestiin