Biker Culture Day

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Niiin...

Vanhalle

Viesti Kirjoittaja Niiin... »

Vahvasti epäilen, Vanhalla on enempi moottoripyöräilyn harrastajia!
bilett

Viesti Kirjoittaja bilett »

En tiedä pukubikereistä, mutta ainakin Biker culture dayssä on aina tuttuja. On niitä varmaan toki vanhallakin. Ite ajattelin tsekata molemmat. Ekaks vanhalle ja myöhemmin yöllä nosturille.
Tilastomies

bileet

Viesti Kirjoittaja Tilastomies »

BCD on joka vuosi, mutta 100 -v juhlat hiukka harvemmin. Ja taitaa ne PukuBikerit olla pörssiklubilla. Mutta jos tuheroo haluu tirkistellä niin eikös Helsingissä löydy muita paikkoja jossa sitä näkee yli kaksi minuuttia? 8O
bilett

Viesti Kirjoittaja bilett »

100 v. juhlat on harvemmin mutta niitäkin on. Olen kuullu että H-DCF:llä on omat huhtikuussa.
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Eiköhän se ole niin että nosturissa on ne "oikeanhenkiset" bileet johon ei ole kutsuttu koko kansaa lehti-ilmoituksilla...
Maahantuoja karsii onnistuneesti pelkällä esiintyjä valinnallaan ( sami saari ym. jazzkikkailijat ) porukkaa helposti, joten jäljelle jää nää ns.pukubikerit. Ei sillä että mulla olisi jotain pukumiehiä vastaan, omistan itsekin muutaman puvun... mutta lukekaa rivien välistä mitä tarkoitan...
Onneksi olikohan se maaliskuussa on nää kerhon järkkäämät bileet joissa varmasti on "oikea" rokkibändi.
Whenwhere

Viesti Kirjoittaja Whenwhere »

Bilettäjä kirjoitti"100 v. juhlat on harvemmin mutta niitäkin on. Olen kuullu että H-DCF:llä on omat huhtikuussa."

Siis milloin ja missä on H-DCF:n bileet, tapahtumissa ei ainakaan lue mitään?
Sakke
Viesti:

Bileitä

Viesti Kirjoittaja Sakke »

HDCF:n H-D 100-vuotisbileistä on ollut muutama maininta siellä täällä. Esim. HARRIKA 4/2002:ssa Jussi kertoo sivulla 17 Clubin järjestämästä juhlanäyttelystä 25.-27. huhtikuuta ja mainitsee ainakin kahdesti ton tapahtuman yhteydessä järjestettävät bileet.
Jatkoa seurannee ainakin seuraavassa Harrikassa...kunhan saavat hommat julkasukuntoon. Kärsimätön saa toki olla mutta hyvää kannattaa jopa odottaa...
Vastaa Viestiin