puristusten mittaus

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

puristusten mittaus

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kun mitataan puristuksia v-koneesta täytyykö toisen sytytystulpan olla
paikoillaan, Jos tulppa on toisesta pytystä pois onko merkitystä tuloksen kannalta.Miten se tehdään oikein? kitos
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tulpat pois molemmista sylintereistä että kone pyörii mahdollisimman herkästi. Itse ottaisin puolalle menevän virtapiuhan irti ettei tule vahinkokipinöitä, pytyistä kuitenkin tulee bensahöyryä joka saattaa leimahtaa ikävin seurauksin.
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Clymer varoittelee, että ei saisi pyörittää konetta silleesti, ettei puolalta pääse kipinä purkautumaan. Voipi muka sytytysvehkeet kärtsätä. Tiedä sitten hänestä, periaatteessa sittenhän pitäisi olla joka toisella sytytysvehkeet tohjona :roll:
Vee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vee »

Minä oon laittanu tulpat "klipsillä" jäähdytys ripaan kiinni niin ei tarvii pelätä sytkäjärjestelmän hajoomista.
Vieras

kiitos tiedosta, ollaan varovaisia.
Vieras

hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

hlyytine kirjoitti:Clymer varoittelee, että ei saisi pyörittää konetta silleesti, ettei puolalta pääse kipinä purkautumaan. Voipi muka sytytysvehkeet kärtsätä. Tiedä sitten hänestä, periaatteessa sittenhän pitäisi olla joka toisella sytytysvehkeet tohjona :roll:
Senpä takia sanoinkin että puolalle MENEVÄ virtapiuha irti... Silloinhan sytkälle ei mene minkäänlaista sähköä.
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

No luuletko sinä, että minä osaisin lukea? Jotain rajaa sentäs :o
Vieras

Vastaa Viestiin