varaosa/vaihtoehto-osalista

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

The White Mohamed

varaosa/vaihtoehto-osalista

Viesti Kirjoittaja The White Mohamed »

Jos tästä on ollut juttua jo aiemmin, shoot me :o
Eli kävi tuossa mielessä kun olen kaikenlaista osaa rautapäähän haeskellut, että olisiko mitään järkeä alkaa ylläpitää listaa vaihtoehtoisista osista joilla voi korvata alkuperäisen tai "kalliin" jenkkiläisen osan. Esim. laakerit, stefat. Itsellä olisi ainakin parien laakerien SKF vaihtoehdot heti luovuttaa sitä tarvitsevien käyttöön.
En puhu pelkästään rautapäästä vaan uskon, että muidenkin mallien korjaajilla on käynyt mielessä että esim. mikä SKF:n laakeri käy timkenin paikalle.
Onko ajatusta?
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Timken-SKF vastaavuus taulukot löytyy laakeriliikkeestä ja kun myyjän kanssa vähän keskustelee niin hän kaivaa sulle oikeat laakerit.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
The White Mohamed

Viesti Kirjoittaja The White Mohamed »

heheh, jo ennen synnytystä kuollut ajatus siis 8)
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Ajatus on hyvä, suorastaan loistava. Jonkun vain pitäisi ottaa homma asiaksi ja laittaa nettiin joko excel taulukko tai jokin SQL tietokanta, josta voisi käydä katselemassa tarvitsemiaan kilkkeitä...

T. Timo Konttinen
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika »

Mä voin kyllä laittaa taulukon nettiin sivuilleni jo lähetätte tiedot mulle.

Eli laittakaa PM tai sähköpostilla tulemaan tietoa vaihtokelpoisista osista niin rakentelen taulukon.
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

No justpa olisin tollasta taulukkoa tarvinnut. Ei ollut kuin Timkem laakerin sisäosan numero, ulkokooli tietenkin vielä paikallaan pyörässä ja niitä on kahta erilaista. Olisin tarvinnut vastaavan laakerin SKF:nä

Siis kun kaverille olin hommaas laakeria...
Vastaa Viestiin