Hookerin pakoputket..

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

wild glide

Hookerin pakoputket..

Viesti Kirjoittaja wild glide »

Ja lisää kysymyksiä :oops: Mulla on -97 wide glidessä hookerin tuned h flow röörit, ja kun taskulampulla kurkkasin sisään niin etumaisen pytyn röörissä on simmoinen säädettävä laippa joka on nyt puoliksi auki (1/4 putken halkasijasta) ja takimaisen pytyn säätölaippa oli kokonaan suljettu :?: Pitääkös näin olla?? Mopossa on joku dynojett viritys ja paprujen mukaan penkitetty 74,92hp. Nm 113.80. Maxrmp 6064
Viimeksi muokannut wild glide, 12:53 02.04.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mulla on huaran putket kans ja oon käyttäny siellä tuumaisia prikkoja ja molemmat 90 asteen kulmassa putkeen nähden.

LIekö sit uskon asia, saan penkkiin kai jos saan mopon kasaan ja sit voi kikkailla lisää, mut perstuntumalta tuntui toimivan kunnes laukes...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
wild glide

Viesti Kirjoittaja wild glide »

Se mikä meikää ihmetyttää kun toinen on kokonaan kiinni ja toinen 1/4 auki 8O Luulisin et ne pitäis olla samassa asennossa :? mut enpähän tosta härvelistä muutenkaan ymmärrä paskaakaan kunhan pöristelen naapureiden kiusaks ees taas ja taas takas pitkin kylän katuja :twisted:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ne pitää olla samassa säädössä! Mitä enemmän ummessa sitä enemmän vääntöä. Ja mitä enemmän auki sitä enemmän tehoa korkeilla kierroksilla---tosin väännön kustannuksella.

Nyt sulla on hengitys pytyissä keskenään erilaiset, eikä tosiaankaan tee hyvää.
Vastaa Viestiin