Lasten vaatteita!?!?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

Lasten vaatteita!?!?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mistä olette tilanneet HD lasten vaatteita?
Kokenuksia tästä paikasta:
http://www.tinytreasuresbaby.com/

Leather heavenin lasten potkupuku jokseenkin tyyris...
Vieras

Ootko varma

Ootko varma, että lapsi haluaa moisen päälleen? Karseeta kattoo, kun iskällä on Lada, niin lapsella pitää olla Lada-paita ja -lippis.

Jenkeissä noita HD-vaatteita myytiin Ross halpisvaateketjuissa, kun eivät ilmeisesti muualla menneet kaupaksi.

Samoin West Coast Choppers kamaa oli Target jättimarketit (vrt. Citymarket tai Prisma) pullollaan ja halvalla. Eli ei hirmu korkeessa kurssissa.
mcmies

Viesti Kirjoittaja mcmies »

He, he, Lada-paita... :lol: :lol:

Lada-paita on kuitenkin pikkuisen eri juttu kuin H-D-paita... vai kuinka? Itse olen pulittanut pari kertaa nahkataivaaseen suuria summia saadakseni pikkukundille kledjuja. Potkupuku jäikin jo pieneksi...

Olikohan se Nahka-Asuste Maurits (linkki linkit-osastolla...) joka valmisti pikkukundeille ja -friiduille tykkimakeita nahkaliivejä? Hinta oli 85 euroa. Sittenhän toki Lahden Pekalta saa asiaankuuluvat jalkineet myös pienempiin jalkoihin. 8)

Ja klubikaupasta saa T-paidan, tosin alkaen muistaakseni 98 cm. Olen tullut hankkineeksi niitäkin jo kaksi... :oops:
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Voisiko joku selittää nyt minulle, mitä nuo kaksi ekaa viestiä oikein on. Tuo vieras on rekisteröitynyt käyttäjä, ja näyttää, että molemmat viestit on kirjoitettu samalla tunnuksella. Silti ihan kuin kaksi eri tyyppiä, edes minä en ole itseni kanssa noin paljon eri mieltä asioista. Onko tässä nyt niin, että joku on tehnyt tuollaisen tunnuksen ja se on yleisessä jaossa kun porukka ei kehtaa rekisteröityä?

Ei millään pahalla "vierasta" kohtaan, ihmettelen vaan :wink:
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

hlyytine kirjoitti:Voisiko joku selittää nyt minulle, mitä nuo kaksi ekaa viestiä oikein on. Tuo vieras on rekisteröitynyt käyttäjä, ja näyttää, että molemmat viestit on kirjoitettu samalla tunnuksella. Silti ihan kuin kaksi eri tyyppiä, edes minä en ole itseni kanssa noin paljon eri mieltä asioista.

Ei millään pahalla "vierasta" kohtaan, ihmettelen vaan :wink:
hehee :mrgreen: tuo olikin hyvä havainto! Toisaalta onhan noita "itsensä" kanssa keskustelijoita yllättävänkin paljon muillakin foorumeilla.
Ai niin ja eikös se kevätkin aiheuttane joillekin jotain... :roll:
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Vieras

Kokeilkaapa logata vieras/vieras...

On vähän liian helppo, pitäisiköhän pyytää Vierasta vaihtamaan salasanansa tai poistaa tunnus.
Vieras

BÖÖÖÖÖ
Täällä kirjoittaa jo neljäs vieras ja varmasti eri vieras kuin nuo 3 edellistä.

Ennenkuin joku todellinen häirikkö tän hoksaa, niin oiskohan viisasta sulkea tämä -vieras- tunnus.
Karppa

Re: Ootko varma

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Vieras kirjoitti:Ootko varma, että lapsi haluaa moisen päälleen? Karseeta kattoo, kun iskällä on Lada, niin lapsella pitää olla Lada-paita ja -lippis.

Jenkeissä noita HD-vaatteita myytiin Ross halpisvaateketjuissa, kun eivät ilmeisesti muualla menneet kaupaksi.

Samoin West Coast Choppers kamaa oli Target jättimarketit (vrt. Citymarket tai Prisma) pullollaan ja halvalla. Eli ei hirmu korkeessa kurssissa.
Asiaa!
Vastaa Viestiin