Anonymous kirjoitti:Joo´o elikkäs huohotin putket on paikallaa kyllä mutta juuri ne raudat jotka pitäs tulla siihen samaan nippuun kiinittämään putsarin takalevy puuttuvat koska siihen ne ei mahdu lainkaan ja jos laittaa rikkoja ni välys kasvaa vain eli on sitten ettittävä jostain pienemmillä mutkilla olevat tuet ilmeisestikkin?
En pystynyt päättelemään sitä, mihin rako jää.
Imusarjan pystyy asentamaan kahdella päätavalla, oikein ja väärin. Jos orkkis imusarjan asentamisessa pyörittää ne sylinterin kansiin ruuvein kiinnitettävät laipat puoli kierrosta väärinpäin, imusarja (ja kaasutin) asettuvat jonkinverran (5...10 mm) syvemmälle. Tällöin kaasuttimen ja tukiraudan väliin jää rako. Väärinpäin asennetun imusarjan voi tunnistaa tunkemalla kaasuttimettomaan imusarjaan sormensa. Kanavat on pois kohdaltaan, ja kanavain kyljessä tuntuu pykälä. Ulkopuolelta sitä ei näe, laipat peittävät virheen.
Mä tiedän tämän, kun olen itse kokeillut... (Keihin CV:llä, johon tuli tukiraudat ja "S&S" tyyppinen ilmanputsarikoteloj K&N filsu 74" konversion yhteydessä.)
Niin, että oiskohan tässä sama kokoonpanoongelma toisinpäin?