Ajattelin laittaa tänne pikku videopätkän, jonka kuvasin viime kesänä pohjois Norjassa. Pätkä kestää vain 7 sekuntia ja se on kuvattu käsivaralta tavallisella Canonin Ixus V2:lla. Kameralla saisi maksimissaan 30 sekuntia, mutta tuolloin en tiennyt että paljonko videokuva haukkaa muistikortista ja halusin säästää muistikapasiteettia vielä tavallisille kuville...
Kuvassa Springer ja Äänestä vastaa 2-> 1 Vance & Hines
mun rakkaani ei kyllä savuta jos sitä koeajan vaikka näin talvellakin , korkeintaan kiljuu lisää kierroksia
- oli ihan pakko -
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
jack kirjoitti:mun rakkaani ei kyllä savuta jos sitä koeajan vaikka näin talvellakin , korkeintaan kiljuu lisää kierroksia
- oli ihan pakko -
Jack
No mie vähän uumoilinkin ett joku alkaa näsäilee Kylhä se muuten kulikis iliman savui mutt ku on ku vanha siis tooosi vanha mummo eilkkä kulunu ja väläjä Toiveenani on jos joku päevä kulkisin mun Rautiksella jopa iliman savuu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Perjantaina 25.2 klo 13 painoin Softin starttinappulaa ja käyntiin lähti ekalla. Kone on ollut täysin palasina ja käytännössä kaikki kuluvat osat vaihdettu. Koneessa Wisecon 10:1 männät, Andrews 47 nokka ja kannet portattu. Jeesus mitkä soundit kun oli pelkästään 2 into 1 pakokäyrä kiinni. Noh, ilo loppu lyhyeen, toisessa kannessa oleva puolipuristin meni pillun päreiksi niin leikki loppu kesken.
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
jack kirjoitti:mun rakkaani ei kyllä savuta jos sitä koeajan vaikka näin talvellakin , korkeintaan kiljuu lisää kierroksia
- oli ihan pakko -
Jack
Tossa "käynnistellessä" kannattaa aina kuitenkin kohdetta varoittaa, kuten lääkäritkin sen ilmaisee, "tämä voi sitten sattua"
Tais olla vähän ruokotonta, joten klikautanpa esille taas tavaksi tulleet hymiönaamat