elektr. sytytys klassikoihin...

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jack

elektr. sytytys klassikoihin...

Viesti Kirjoittaja jack »

Saattaahan tuo jotakuta kiinnostaa...

http://www.ebeyond2000.net/quickstart.html

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

fxr-ss

Viesti Kirjoittaja fxr-ss »

Mitäs sellaisia on markkinoilla joissa olisi elektroninen ennakkokin?
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Power Arc/ Spyke. Sama tuote.
Elektroninen ennakonsäätö. Pystyy pyörittää "väärinpäin" jopa singlefirenä. Ei sitä kyllä valmistajan sivuilla mainita, mutta toimii. Ollu nyt kolme kesää mulla kiinni.
fxr-ss

Viesti Kirjoittaja fxr-ss »

Power Arcin sivuilla valaistaan että "Note: Stock distributor will not work, a distributor that will accept cone mount ignition systems is required. " ja kaupataan hienoa billet-jakajaa, laitotko ton niiden oman vai oisko alkuperästä mahdollista muuttaa sopivaksi? Onkohan noita Cranen tai Dynan vastaavia sytkiä istustettu tuollaisiin orggisjakajiin, tuntuis että olis ihan mahdollista?
mr.pannu

dyna S

Viesti Kirjoittaja mr.pannu »

Dyna S sopii pannun automaatti-jakajaan kunhan viilaa halkaisijaa pienemmäksi ja "vaihtaa"pyörimissuuntaa johdoilla.
jätte kiva.
Viimeksi muokannut mr.pannu, 22:42 15.02.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Alkutalvesta laitoin oman pannun orkkis automaattijakajaan jonkun vanhemman Cranen sytkän - taisi olla aika paljolti Dyna S vastaava. Se ainakin putosi sinne kuin kypsä omena. Toimivuudesta ei ole tietoa ennen kevättä...
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ei tarvii ostaa niiden jakajaa. Mä viritin sen sellaiseen peltiseen tarvikejakajaan missä on sellainen "irrotettava" kärkilevy. Samanlainen kuin töpselikoneissa nokan päässä.Sitä joutu vähän virittelee.Ei ole ihan orgiksen kaltainen.
Dyna S:tä en tiedä mitään, mutta kysymyshän oli sellaisesta jossa myös ennakonsäätö tapahtuu elektronisesti. Ennen sitä mulla oli Cranen kärjetön, mutta siinä oli vielä keskipakoissäätöinen ennakko.

Se Power Arc:kin heppu väitti sillon kun ostin sen että sitä ei pysty käyttää singlefirenä väärinpäin pyöritettäessä. Oli asiasta niin varma, että lähetti mulle ilmaseks ylimääräisen puolan, että saan siitä dualfiren.
Mutta hyvin pelaa. Eli ei kandee uskoa edes mitä ne ite selittää. Vaik heppu jopa selitti, että hän on suunnitellu koko laitteen...
Vastaa Viestiin