HDCF Brodeerattu selkämerkki...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Jsen :o)

HDCF Brodeerattu selkämerkki...

Viesti Kirjoittaja Jsen :o) »

Ehrotus kerhon päätäntä-elimille: Sama teksti kun on kerhohupparissa, brodeerattuna ohueeseen nahkaan ja sen voi jokkainen ommella haluamaansa paikkaan, esim liivien / takkien selkään. Onkos tälläselle kannatusta ? Suomessa luulisi nykyään löytyvän kohtuu kustannuksilla ossaavia brodeerausvirmoja. Onkos jäsenistöllä kannatusta ??
merkitn

selkämerkki?

Viesti Kirjoittaja merkitn »

Tiedä häntä onko klubilla kiinnostusta moiseen. Yleensä selkämerkit on jätetty tallien käyttöön. Joskus olen nähnyt "itse tehtyjä" selkämerkkejä, mutta pitää muistaa että klubilla on kopyraitti omaan merkkiinsä eli sitä ei saa tehdä ilman lupaa.
Kaippa krääsäkauppias tai pressa ottaa kantaa asiaan.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:59 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Huh

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Miks pitäis näkyä? Näähän on kuin jotain karavaanareita SF-Caravan tarroineen. Säälittävää.
Ilkimys

merkki

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Just siks pitäis näkyä ettei meittiä sotketa joihinkin säälittäviin karavaanareihin! :mrgreen: :evil:
Vieras

En tiedä kyllä, selkämerkit vois olla vaan kerhoille. Vaikka eihän niitä pakko on päälle vetää.
-Harikka-
Viesti:

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:00 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pressa

selkämerkki

Viesti Kirjoittaja pressa »

Näillä näkymillä ei ole todennäköistä että alettaisiin kantamaan mitään varsinaista kerhon selkämerkkiä.

Toinen juttu on sitten se että jos tehdään esimerkiksi isompi versio nykyisestä kangasmerkistä. Sen voisi kukin halutessaan laittaa vaikka selkäänsä tai johonkin muuhun paikkaan. On sitä muutamaan kertaan mietittykin, mutta kysyntää ei toistaiseksi ole ollut kovin paljoa.

Sinänsä on hyvä että H-DCF:n nimi halutaan pitää näkyvissä.

Kun se copyraitti tosiaan on H-DCF:n niin krääsäkauppias on ainoa jonka kautta sellaisen saa laillisesti hankittua. Juttelemme kauppiaan kanssa aiheesta. Viimeistään talvirallissa :lol:

Jussi
Ilkimys

selkämerkki

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

No mites sitä sitten olisi osannut edes kysyä jos ei kukaan tarjoa. Se on ihan kun pienenä poikana "just ku meinas saadaa niin kukaan ei antanut". :mrgreen:
Voishan sitä laittaa vaikka ennakkotilausilmoituksen lehteen. Ja jos halukkaita löytyy niin kyllä tikkimies nakuttaa. :D
Se klubin kangasmerkki selässä olisi melko neutraali, vrt.HOG :oops:
TIKKIMIES
Viesti:

clubin selkämerkki

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

no täällähän käydään ihan asiallistakin keskustelua,näköjään... :D Kyllä ilkimys siinä oikeassa olet että TIKKIMIES merkit tekee jos niitä vain joku ymmärtää kysyä :!: no joo,ymmärränhän minä että vaatiihan se keskustelua,MUTTA jos saan esittää hyvinkin puolueellisen mielipiteeni niin onhan se niin että voisihan semmoinen merkki olla saatavilla niille jotka sen haluavat,eihän sitä nyt sentään pakoteta pitämään :?:
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
-Harikka-
Viesti:

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:00 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HD-Biker

Merkki

Viesti Kirjoittaja HD-Biker »

Pressa, tuntuu asiaan olevan kiinnostusta lukijalaskurin määrällä pääteltynä ! Mä laittaisin heti jos olis tarjolla !
Jäsenet kysynnällä saa tarjontaa, eli ilmaiskaa kinnostuksenne niin hyvällä tuurilla kevääseen mennessä on merkki tarjolla !
keijoilmari

niijuu

Viesti Kirjoittaja keijoilmari »

.....mä muuta tiedä mut sen et onhan se ollu jo vuosia ihka julkine ihmettelyn aihe et miksei oo selkämerkkiä tarjolla.
Vieras

Ei kiitos, pieni riittää ja sekin piirongin laatikossa. Pääasia ajaminen ja tunne, ei muille näyttäminen.
Vieras

Joo, samaa mieltä kuin edellinen vieras.
Ennemmin koristelen (=rakentelen) pyörääni, ennenkuin pynttään takit ja liivit merkkejä täyteen.
Parempi keskittyä olennaiseen eikä itsensä mainostamiseen.
Sanon minä :twisted:
Vastaa Viestiin