Niinkuin laulussa lauletaan, elikkä : Tyttö tuli tyttö tuli ja mun sydämeni suli.Nyt saatiin tuleva bikeri ja rokkari tähän iloiseen joukkoomme Viimeyönä klo 3.5 syntyi meitille potra typy jonka ratekiset mitat on 4,080 kg ja 51,5 cm . Kaikki meni hyvin ja molemmat voi hyvin
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Tuosta tuli mieleen juttu kun isältä kysyttiin että kumman näköinen se on niin isä vastasi että niin minustakin. No, jutut juttuina. ISOT ONNITTELUT koko perheelle Kaakonkulmilta !!!!!
Mitään ohjeita tässä antamaan, kyllä hän itse opetaa käyttönsä. Just kun mä omaan junioriin aloin tottua se muutti Turkuun baarimikoks. Menee se aika vähän liian nopeasti...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Sporttiboy kirjoitti:...se muutti Turkuun baarimikoks...
Oletko ihan varma että se oli sittenkään oma... :mrgreen::mrgreen:
En osaa onnitella kun itse on katsellut kahta vintiötä reilut viisi vuotta ja on aika väsynyt olo... Kai se onnikin sieltä tulee, viimeistään siinä vaiheessa kun ne muuttaa pois kotoa . No, ei pidä pilata toisen iloa, onnea matkaan - kesällä pamppersit mukaan ralleihin!
Kiitti paljon onnitteluista ja kannustuksesta Nythän se alkaa se varsinainen odotus kuten joku viisas sen kerran mulle sanoi että, kun lapsi syntyy niin sitt odotellaan 18 kuukautta ett lapsi oppii puhumaan ja kävelemään ja sitten odotetaan 18 vuotta että lapsi olisi hetken hiljaa ja paikallaan Vielä kerran kiitos veljet ja siskot onnitteluista tämä oli varsinainen työvoitto
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Oma rinsessani täyttää parin kuukauden päästä 15 v. Kävin perjantaina ostamassa hänelle sellaisen sporttiskootterin-------->pitää tytölle nääs antaa oikea suunta elämässä.