riittääkö piuhojen pituus?
-
Vieras
riittääkö piuhojen pituus?
Olen harkinnut 5" pullback riserien asentamista vuoden 2000 Fatboyhin. Onko kenelläkään kokemusta riittävätkö piuhat vai joutuuko jatkamaan? Piuhat on edellinen omistaja laittanut jo stongan sisään.
Piuhat
Pitäisi riittää jos on alkuperäisen mittaiset. Johtoja ei kannata katkoa vaan tankkia löysää ja nostaa edestä vähän niin saa liittimet irti. Kun purkaa liittimet (ei iso homma kun laittaa värijärjestyksen ylös) niin ne mahtuu uittamaan sarvien sisään, tinaamine jäykistää johtoja ja voivat tärinästä aikanaan murtua.
- Sporttiboy
- Viesti:
Harrikassa on uskomaton määrä ylimääräistä johtoa oka ei mene mistään mihinkään johtuen "Univeral harnes"- systeemistä eli hehtolitran laarista tehtaalla meksikaani ottaa setin, katsoo lapusta mikä malli moposta pitäis tulla ja kytkee vain tarvittavan...
Mä yksinkertaistin aikoinaan sähkökaavion ja sain heivattua kymmeniä metrejä turhaa piuhaa hevokkoon. Ja jos aika riittää niin tänä talvena lisää, eli kaikki sähköt sopivan pitkillä piuhoilla ja tinatuilla liitoksilla...
Aiheesta on kyl keskusteltu aiemminkin muistaakseni...
Mä yksinkertaistin aikoinaan sähkökaavion ja sain heivattua kymmeniä metrejä turhaa piuhaa hevokkoon. Ja jos aika riittää niin tänä talvena lisää, eli kaikki sähköt sopivan pitkillä piuhoilla ja tinatuilla liitoksilla...
Aiheesta on kyl keskusteltu aiemminkin muistaakseni...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...