Jos tulee kiihdytyspumpun tapin juuresta pensaa, kalvo on rikki.
Pensa ei normaalisti pääse käyttötapin puolelle kalvoa.
Moottoriöljylle ei ole proppua lohkossa, vaan öljy vaihdetaan pelkästään säiliöön.
Jotkut irrottavat letkuja ja juoksuttavat läpi, mutta valmistajan ohjeessa ei kikkailuja ole.
Kahvikupillinen jää likaista öljyä lohkoon, mutta se ei kunnolla edes värjää uutta öljyä.
Öljysäiliössä on alimmassa kohdassa tyhjennysproppu. Siitä tyhjennetään lämmin öljy.
Itse käytän konetta, kunnes öljyvalo syttyy....sillä saa pikkuisen lisää lohkosta pois.
Käy juuri niin kuin kuuluukin.
Vaihdelaatikon pieni tyhjennysproppu on oikealla kylkikopan alapuolella kuusiokolo tai torx.
Enskakopan pohjassa kytkimen kohdalla on samanlainen pikkuproppu.
Molemmat ovat kartioita, joten maltilla kiristys.
Tuossa määriä Motopediasta
http://www.harrika.fi/wiki/index.php?ti ... A4r%C3%A4t
Muutakin asiatietoa löytyy varsinkin noihin viimevuosituhannen laitteisiin.
Edit. ...Öljyproppu säiliössä, kuten Kiwi seuraavassa muistelee