-Harikka- kirjoitti: 10:34 15.11.2022.
Tossa niille, jotka jouluna 'ratsastaa', aiheesee liittyvä 'lisävaruste'
Täytyykin täydentää naamakarvoituksella itse tekemääni kypärän päällistä. Tuossa on siitä kuvakin, joka todennäköisesti on lähempänä totuutta kuin kiinalaisten mainos.
Veijo Esso kirjoitti: 11:47 15.11.2022.
Täytyykin täydentää naamakarvoituksella itse tekemääni kypärän päällistä. Tuossa on siitä kuvakin, joka todennäköisesti on lähempänä totuutta kuin kiinalaisten mainos.
-Harikka- kirjoitti: 12:04 15.11.2022.
Aattelikko laittaa siun kuvan mukasen pukinparran
Tuollainen valkea tekokarva oli ajatuksissa kuten kuvassakin. Myös lakin reunaan suunnittelin sitä alunperin, mutta kun piti hätäisesti kyhätä kotona olleista kierrätysmateriaaleista jotain, niin ei paljon ehtinyt hifistellä.
Ja tämähän tulee jälkikasvulle. Minä pärjään omalla luomuleukaturkiksella vallan hyvin
Veijo Esso kirjoitti: 13:02 15.11.2022.
Tuollainen valkea tekokarva oli ajatuksissa kuten kuvassakin. Myös lakin reunaan suunnittelin sitä alunperin, mutta kun piti hätäisesti kyhätä kotona olleista kierrätysmateriaaleista jotain, niin ei paljon ehtinyt hifistellä.
Ja tämähän tulee jälkikasvulle. Minä pärjään omalla luomuleukaturkiksella vallan hyvin
Mulla alkaa olla värikasetti siinä mallissa että muutaman vuoden sisään voi mennä joulupukkihommiin ihan luomuna Maha ja muu fyysillinen olemus alkaakin olla jo kuosissa
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Luonnon naamakarvat tuppasivat olemaan olkapään yli takaviistoon. Siksi tommonen keinoeläimen turkiskangas olisi parempi.
Saas nähdä tuleeko pukkiajelukelejä. Oon mä stadissa pyörähdellyt satunnaisesti. Aluksi oli jotakin suunniteltuja toimintoja. Sittemmin soolona. Paremmin uskovat yhtä pukkia kuin laumaa. Mä oon joskus stopannut skidien (ja nättien äitien) tykö jututtamaan. Valitellut lumenpuutetta, jonka vuoksi Petteri ei ole tänäkään vuonna liikenteessä.