kolmiopalojen piirustuksia

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

kolmiopalojen piirustuksia

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kaveri tekis kolmiopalat sporttiin mut eri paikkakunnalla joten pyörästä ei voipi mittailla joten olisko jostain saatavana piirustuksia
Vieras

No mikäs estää itse mittailemasta ja piirtelemästä??? Sähän sen itse tiedät millaiset haluut (kuin leveet, tuleeko kulmaa, millaista muotoa, mille putkille).
Ei se koneistaja loppujen lopuksi kovin montaa mittaa tarvi. Itse oon teettänyt paritkin palaset, eikä ollut todellakaan vaikea piirtää. Ne mun kuvat tuskin käypi sulle, kun ne on piirretty japsikyykyn putkille (eri halkaisija putkilla).
Siitä vain kynä, paperia ja työntömitta esiin ja hommiin. Paperihan sitte kulkee sinne toiselle paikkakunnalle postin toimesta....vaikka muuten erilaiset yhteyden otot nykyään tapahtuukin suurelta osin sähköisesti nii ainakin laskuja tulee vielä postilaatikkoon--->eiköhän se kirjekin vielä...
Vieras

hemuli tietää

odota vähän aikaa, kyllä hemuli ainakin tietää, jos jostai on saatavilla.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Jaa, enpä tiedä...

http://www.wdmfinland.com tekee kyllä t-kappaleita ja Jussilla on kaikki mallit tehty autocadilla mutta myykö pelkkiä piirrustuksia? Kysymällähän se selviää.
113 cid

Piirrustukset

Viesti Kirjoittaja 113 cid »

Minulla on yhä yhdet +4 asteen keulan piirrustukset....
FL-48

T-Kappaleet

Viesti Kirjoittaja FL-48 »

Mä oon piirtänyt cadillä täydelliset kuvat säädettävistä...

juha(miuku)mcwestside.com
day20
Viesti:

Re: T-Kappaleet

Viesti Kirjoittaja day20 »

FL-48 kirjoitti:Mä oon piirtänyt cadillä täydelliset kuvat säädettävistä...

juha(miuku)mcwestside.com
Saiskohan niitä vähän katsella :) täytys saaha itelle säädettävät mut ku oon niin köyhä..:(

jantsa2012@hotmail.com
-Ride Johnny Ride-
Vastaa Viestiin