Springer kirjoitti: 20:11 01.04.2022.
Välillä on vaan niin että sitä sisämajoitustilaa ei löydy kaikille meidän jäsenille.
Onko koko maassa yhtään paikkaa, missä kaikille olisi majoitustilaa? Siis sellaisessa paikassa, että rallin pystyy mielekkäästi järjestämään?
Ajelette letkana stadiin juhannusaattona. Mitä nyt muutama juhannus on tullut kaupungissa vietettyä, niin kovin hiljaista on. Arvaan, että hotellikoppeja tuolloin riittää.
Sit on se toinen vaihtoehto olla teltoissa. Yks yö kesässä on riittänyt siinäkin hommassa. On jotenkin nuhjuinen olo aamulla…
No esim levillä kun on 40 tuhatta petipaikkaa niin ei olisi tarvinnut telttailla,mutta jotku haluu niin .
Tosin kovin montaa telttaa ei kyllä ollutkaa kun halvimmat sisämajoitukset oli 40 e to-su väli.
Kaikki rallit on sellaisia, ettei niillä juuri kannata etukäteen itseään ressata.
Joko lähtee ralliin, tai ei lähde, se on oma valinta.
Etukäteen itkeminen on mielestäni typerää huomion hakua.
Sitten vasta maristaan...ja joku myös joskus kehuukin... kun on rallihöyryjen haihduttua miinukset ja plussat laskettu yhteen.
Moikka, koskaan en ole Rallyissa ollut, mut onko nää sellasia joihin voi muutkin kuin jäsenet tulla? Meillä on oma HD-porukka, mutta vain minä olen jäsen
No tulkaa jo ihmeessä jos et ole vielä tähän mennessä ehtinyt! En ole kokoontumisien sääntöjen virallinen tulkitsija, olen vain rivijäsen, mutta näin se kai menee:
HDCF-ralleihin pääsee eli ovat tervetulleita muutkin kuin jäsenet, jos vaan tulee sopivalla moottoripyörällä eli Harley-Davidsonilla, Buellilla tai vanhalla Indianilla. Jäsenille pääralliin on lippu 40 €, ei-jäsenille 80 € (lukee alla olevan linkin ilmoituksessa pienellä alaosassa). Tarakalla tai omalla rallikelpoisella pyörällään tuleva perheenjäsen maksaa samanlaisen lipun kuin "päätulija"/kuljettajakin.