Oho, Hagonithan ovat yllättävän edulliset! Näyttäisi että saa/täytyy itse spekata että minkälaista pituutta, jousta ja vaimennusta laitetaan.
No, nuo 412:t ovat jo lähdössä Turuust, katsotaan miten käy. Halusin hieman lisää korkeutta takapäähän kuitenkin, ja noissa on 5-pykäläinen esikiristyksen säätö. Luulisi että sieltä sopiva jäykkyys löytyy. Itse olen näissä alustanvirittelyasioissa vielä sillä tasolla että jos iskarissa on silmukat oikealla leveydellä ja halkaisijalla, ja silmäväli oikea, niin päästään jo pitkälle
Lähiviikkoina nähdään sopivatko nuo vanhaan runkoon tehdyt Progressivet mittojensa puolesta paikalleen ja miltä korkeus näyttää. Jos sopivat paikoilleen eikä korkeus ole liian suuri, niin sitten saattaa tulla ajotunnelmia myöhemmin keväällä
Kiitos tarjouksesta Joe noiden Hagonien osalta, palaan aiheeseen jos aihetta on. Joka tapauksessa nuo pian 40-vuotiaat alkuperäiset hyppykepit saavat siirtyä eläkkeelle, ja tuskin alan noita remmivetoisen iskareita modaamaan paitsi aivan viimeisessä hädässä.