Sportster 140 takarengas ja 11" iskarit

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Teukka

Sportster 140 takarengas ja 11" iskarit

Viesti Kirjoittaja Teukka »

Tere

Onko kenelläkään evo sportster:ssa 140 takarengasta ja 11" iskareita. Omassani on 140 takanakki sekä 34 cm iskarit ja jo nyt lokasuojan sisällä (jarrukahvan puolella) sähköpiuhat menee pirun läheltä rengasta.

Ajattelin vaihtaa 27.5 cm iskarit mutta tuleeko ongelmia ? onko kokemusta ?

Teukka
Zed
Viesti:

Re: Sportster 140 takarengas ja 11" iskarit

Viesti Kirjoittaja Zed »

Jep, kyllä on. 11" iskarit 140 rengas ja ankanpyrstölokari. Vilkut on tosin pelkästään stonganpäissä, joten oikealla puolella lokaria ei ole tarvetta piuhoille, vasemmallahan on enemmän tilaa. Kai ne piuhat oikeallekin mahtuis jos ne on kunnolla kiinni, ettei pääse riippumaan.
Sporttiboy
Viesti:

On lyhköstä

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

MUlla on Sportissa 10,5 tuumaiiset vai oliks ne oikeen puhtaat kympit... Joka tapauksessa lyhyimmät kun kaupasta sai ilman erikoisjuttuja.

Ja se 140 takapallo.

Ja ei hiulaa muuta kun silloin kun oli iskarin säädöt löysimmillään (mukavuussyistä :oops: ) ja unohdin asian kun tuhdimpi täti ( 100+ kg) vonkas kyytiä ja siinähän ne parissa pompussa pohjas, mutta ei piuhoihin vaan sitsin kiinnitysruuviin. :lol:

Oon nyt sit siistiny lokarista turhat ulkoiset strutsit pois ja vieläkin näyttäis jäävän riittävästi ilmaa väliin vaikka vetäisin pillillä 5 mm lattaa sisäisiks kummallekin puolen mopoa :P

Suurempi huoli mulla on kun kampikammion huohotinputken on joku edellinen omistaja nippusiittänyt just sellaiseen paikkaan, että kun vaihto uudet lyhyemmät ketjut niin meinaa nakki hangata siihen letkuun, tarttee varmaan talvella tehdä jotain sille :roll:
Vastaa Viestiin