Sepixlh kirjoitti: 09:28 16.03.2021. Ei heitä kiinnostaneet kuin paperit ja niiden vastaavuus pyörään.
Todella outoa että joka tuonti pyörästä halutaan kaivaa nuo tekniset tiedot joka kerta erikseen vaikka esimerkiksi evo softaileja on Suomessa varmaan satoja.
Minulla on käsitys, että juuri niitä vanhoja tietoja nimenomaan käytetään. Napataan kuva tarroista ja sitten arvotaan joku vastaava Trafilta. Ja ehkä juuri siksi sinne tulee mitä vain. Esim. evolaisissa voi olla otteessa 35kW - 51kW tehoa. Itse kun rekisteröin '86 mallin evo Softailia, katsuri totesi, että ei löydä näillä spekseillä Trafilta muuta kuin tuon 51 kW ja se tuli papereihin Sanoi kyllä heti, että ei usko moiseen tehoon alkuunkaan.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Sepixlh kirjoitti: 09:28 16.03.2021.
... VIN numerosta tuo kotimaa ja vienti malli pitäsi pysyä erottamaan mutta tehdas ei oikein ole noudattanut sitä.
Tuo on totta, tehas ei ihan noudatellu.
Täälläki ties joku väittää jotta, miun rätkä ei oo Euro-versio kun VIN alkaa 1HD1...
Suåmesta uutena ostettu, oli kaikki Euro-härpäkkeet paikallaa, kun tuli veronkiertovehkeenä Kalivorniaa.
Sepixlh kirjoitti: 09:28 16.03.2021.
... VIN numerosta tuo kotimaa ja vienti malli pitäsi pysyä erottamaan mutta tehdas ei oikein ole noudattanut sitä.
Tuo on totta, tehas ei ihan noudatellu.
Täälläki ties joku väittää jotta, miun rätkä ei oo Euro-versio kun VIN alkaa 1HD1...
Suåmesta uutena ostettu, oli kaikki Euro-härpäkkeet paikallaa, kun tuli veronkiertovehkeenä Kalivorniaa.
Olisko tuo sun poikkeusmalli vaan amerikoissa pyynnöstä varusteltu vientimalli, jos sait sen vasta Kaliforniassa?
Pertti kirjoitti: 10:05 17.03.2021.
Olisko tuo sun poikkeusmalli vaan amerikoissa pyynnöstä varusteltu vientimalli, jos sait sen vasta Kaliforniassa?
Ei todennäkösesti oo.
Rätkä tuli Suåmee suihkarilla Sumeko:lle Tsadii jossa, tankkasivat & öljysivät mopon = laittovat ajokuntoo.
Suorittivat koeajon, nesteet ulos, mopo laatikkoo ja suihkarilla kohti Kalivorniaa.
Sumeko, sekä mie koitettii saaha tehasta toimittamaa rätkän Kalivorniaa, kun mie jo asuin Kalivorniassa.
Tehas ilmotti ykskantaa molemmille selkeesti: International malleja ei missää olosuhteissa myydä/toimiteta USA:han, mm. päästömääräysten takia.
On asiakkaan oma asia jos tuo USA:n mallin jota, ei todennäköisesti saa rekisteröityä USA:n.
Pertti kirjoitti: 10:05 17.03.2021.
Olisko tuo sun poikkeusmalli vaan amerikoissa pyynnöstä varusteltu vientimalli, jos sait sen vasta Kaliforniassa?
Ei todennäkösesti oo.
Rätkä tuli Suåmee suihkarilla Sumeko:lle Tsadii jossa, tankkasivat & öljysivät mopon = laittovat ajokuntoo.
Suorittivat koeajon, nesteet ulos, mopo laatikkoo ja suihkarilla kohti Kalivorniaa.
Sumeko, sekä mie koitettii saaha tehasta toimittamaa rätkän Kalivorniaa, kun mie jo asuin Kalivorniassa.
Tehas ilmotti ykskantaa molemmille selkeesti: International malleja ei missää olosuhteissa myydä/toimiteta USA:han, mm. päästömääräysten takia.
On asiakkaan oma asia jos tuo USA:n mallin jota, ei todennäköisesti saa rekisteröityä USA:n.
Saitko sen silloin Kalifornialaiseen kilpeen ilman puhelahjojen testausta?
Pertti kirjoitti: 10:05 17.03.2021.
Olisko tuo sun poikkeusmalli vaan amerikoissa pyynnöstä varusteltu vientimalli, jos sait sen vasta Kaliforniassa?
Ei todennäkösesti oo.
Rätkä tuli Suåmee suihkarilla Sumeko:lle Tsadii jossa, tankkasivat & öljysivät mopon = laittovat ajokuntoo.
Suorittivat koeajon, nesteet ulos, mopo laatikkoo ja suihkarilla kohti Kalivorniaa.
Sumeko, sekä mie koitettii saaha tehasta toimittamaa rätkän Kalivorniaa, kun mie jo asuin Kalivorniassa.
Tehas ilmotti ykskantaa molemmille selkeesti: International malleja ei missää olosuhteissa myydä/toimiteta USA:han, mm. päästömääräysten takia.
On asiakkaan oma asia jos tuo USA:n mallin jota, ei todennäköisesti saa rekisteröityä USA:n.
Saitko sen silloin Kalifornialaiseen kilpeen ilman puhelahjojen testausta?
-Harikka- kirjoitti: 11:57 17.03.2021.
Ei todennäkösesti oo.
Rätkä tuli Suåmee suihkarilla Sumeko:lle Tsadii jossa, tankkasivat & öljysivät mopon = laittovat ajokuntoo.
Suorittivat koeajon, nesteet ulos, mopo laatikkoo ja suihkarilla kohti Kalivorniaa.
Sumeko, sekä mie koitettii saaha tehasta toimittamaa rätkän Kalivorniaa, kun mie jo asuin Kalivorniassa.
Tehas ilmotti ykskantaa molemmille selkeesti: International malleja ei missää olosuhteissa myydä/toimiteta USA:han, mm. päästömääräysten takia.
On asiakkaan oma asia jos tuo USA:n mallin jota, ei todennäköisesti saa rekisteröityä USA:n.
Saitko sen silloin Kalifornialaiseen kilpeen ilman puhelahjojen testausta?