Paremmalta tosin tuo bendixi näyttää vanhassa moottorissa.
Bendix vai läppä keihin
Bendix vai läppä keihin
Bendxillä oon tähän asti ajellu ja nyt tarttu rompetorilta läppä keihin mukaan.Kokemuksia kannattaako vaihtaa keihini kehiin?
Keihini
Keihini!
Re: Bendix vai läppä keihin
If it ain't broke..jussi s kirjoitti:Kokemuksia kannattaako vaihtaa keihini kehiin?
Re: Keihini
Perusteluja?Pertti kirjoitti:Keihini!
keihini
Yksinkertainen, toimiva, ei vuoda, toimii paremmin koko vetoalueella. Ainakin itse pidän bendiksiä huonompana. Bendiksin kiihdytyspumppu vuotaa melkein järjestään( hetken pitää korjaus satsin jälkeen). Hankala saada säätöihin varsinkin jos ainoastaan tyhjäkäyntipiirille on säätö, toisissa on kyllä neulasäätö pääsuuttimellekkin. Toumintaperiaate molemmissa merkeissä sama, bendiksit vaan yleensä vanhoja klosuja josta moni kiusa varmaan johtuu. Käytetyt Keihinit on ollu yleensä erittäin hyväkuntoisia ellei ole sitten murjottu paloja pois. Ulkonäkö ei sieltä putsarin takaa paljon erotu, ja putsarikin käy sama. Sen verran halpoja keihinit on että ei korkealta putoa vaikka kokeileekin. Myit setten vaikka mulle halavalla, jos siltä tuntuu.
Hyvin tuo mopo on bendixillä pelannu,ainut ongelman tapanen on ollu kuumana käynnistäminen.Tai ei se oo ongelma mulle kun tiedän että se lähtee ennemmin tai myöhemmin,enenmänkin ongelma nappi startti kavereille jotka joutuu oottelemaan.
Mutta pitää kokeilla keihiniä,siinähän se selviää.
Kun sais tankin maalarilta niin vois alkaa jo pihalla ajelemaan.
Mutta pitää kokeilla keihiniä,siinähän se selviää.
Kun sais tankin maalarilta niin vois alkaa jo pihalla ajelemaan.
-
Deeku