Listalta unohtui 2:een kertaan kunnostettu takahaarukan laakerointi ja vissiin kolmeen kertaan rakennettu keula. En ole enää edes katsonut, mitä haitarikumien alla tapahtuu. Öljyt tulivat aika ajoin pihalle stefoista.JKKo kirjoitti: 18:56 14.07.2020.Mulla on ollut 108000km ajan TC96 ruiskulla. Jos siinä joku juttu on toiminut, niin se on just tuo ruiskumotti. Voimaahan siinä ei ole vakiona varsinkaan 2 päällä matkatavaroiden kanssa mitenkään liikaa. Mut se toimii sillä viisiin huomaamattomasti. Oon vissiin 2 kertaa lisännyt siihen öljyä kaiken kaikkiaan. Alta kymppitonnin ajettuna se vielä kulutti ja toisen kerran pääsi vaihtoväli vähän lipsumaan, eli kymppitonnin toiselle puolen, jolloin oli taas laitettava huoltiksella sitä, mitä sattui olemaan tarjolla.jannejk kirjoitti: 08:38 14.07.2020. Mulla oli ekaksi hankinnaksi vaihtoehtona FXR tai Sportster. Mutta ostohetkellä ei sopivan oloista FXR:ää ollut tarjolla. Nyt pitää kokeilla näitä vähän uudempia. PItäisikö sitä mennä suoraan omistusevoluution loppuun ja ostaa suosiolla se Touring
No ei vaan kyllä tässä nyt on päästy siihen että se on TC Dyna. Onko se kaasari TC88 vai ruisku TC96 on nyt se minkä välillä pitää pohtia.
Vaihteisto on laakeroitu. Enskan tukilaakereita on mennyt parit satsit kuten pyöränlaakereitakin. Takaiskarit on kolmannet ja jarrulevyjäkin on soiteltu loppuun jopa pari satsia. Jarrut on kadonneet kesken reissun. Ja sitten sitä ihan tavallista "osat tippuu pitkin tietä" osastoa.
Osat tippuu pitkin tietä -osastolla on pakoputkiston pultteja, yksi tarvikevaimentimen huilu ja muuta pientä tauhkaa. Rekisterikilven kiinnityksen kanssa oli aiemmin jumppaa, mut nykyinen versio on kestänyt jo kymmeniä tuhansia kilsoja.
Takajarrun pääsylinteri saunoo ittensä paksaksi pakoputken kuumuudessa. Se vaan sitten kuoli jossakin reissussa. Ei ole aiheeton keksintö pitää aitoa Harley-Davidson liikettä joka maassa. Purkivat uudesta myymättömästä pyörästä mun pyörään varaosan Itävallana Grazissa.