ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

vilikki

ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...

Viesti Kirjoittaja vilikki »

Eli olen ostamassa 883 sportia vm.-94. haluaisin tietää paljonko tälläinen kuluttaa bensaa sekalaisessa ajussa sekä matka ajussa?? oisko kellään tietoa kyseisen pyörän tyyppiviosta??
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Erittäin rauhallisessa ajossa 3.5 litraa satasella tai alle. Moottoritienopeuksissa 4 - 4.5 litraa. Urku auki kaahatessa melkein 6 litraa. Kaupunkiajosta en osaa sanoa muuta kuin että jos luulee liikennevaloa kiihdytysstripin joulukuuseksi, niin sitä menee ja paljon.

Meikälle ei ainakaan tule yhtään tyyppivikaa mieleen.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tässä kohtaa jopa minä suosittelen hakutoimintoa...

Hakusanaksi vaikka sportster, sportti, Sportster, 883...
Sporttiboy
Viesti:

Re: ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

vilikki kirjoitti:Eli olen ostamassa 883 sportia vm.-94. haluaisin tietää paljonko tälläinen kuluttaa bensaa sekalaisessa ajussa sekä matka ajussa??
Kulutus lienee pienimpiä huolia näiden kanssa jos vaikka vakuutusmaksuja katselee...
vilikki kirjoitti:oisko kellään tietoa kyseisen pyörän tyyppiviosta??
Hemulin vinkki hyvä. Mun mielestä pahin tyyppivika on se että hommaan ja mopoon tykästyy sillai, että halua ajaa lisää, ruveta rakentamaan mieleisekseen ja tekemään konversiota koneeseen. Niin, ja sit tutustuu ihan omituisiin tyyppeihin ja alkaa viettää aikaa niiden kanssa jopa talvisin...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Sepixlh
Viesti:

Re: ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Sporttiboy kirjoitti: Mun mielestä pahin tyyppivika on se että hommaan ja mopoon tykästyy sillai, että halua ajaa lisää, ruveta rakentamaan mieleisekseen ja tekemään konversiota koneeseen. Niin, ja sit tutustuu ihan omituisiin tyyppeihin ja alkaa viettää aikaa niiden kanssa jopa talvisin...
Tämä oli pitkästä aikaa hyvä ja osuva "tyyppivika" pätee varmaan tasaisesti eri malleihin :D :D
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

TYYPPIVIKA, TYYPPIVIKA :twisted: :twisted: :twisted:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ja jos ei ole tyyppivikaa niin vika on tyypissä... :lol: :lol: :lol:
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika »

Hauskaksi menee vikatyypit :lol:

Mutta alkuperäiseen kysymykseen: niinkuin hlyytine jo mainitsi niin 5 vaihteisessa sportyssä ei ole tyyppivikoja.
Mopopoika

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

NIINPÄ. Koneet on koneita, saattaapi niihin vikakin tulla, mut sit vika korjataan ja täällä on ohjeet mahdollisiin ja mahdottomiin "vikoihin". Itellä 883 vm. 86 sportti, ei vikaa lootassa, mitä ny puola syksyllä vaihdettiin Thats it :)
Vallu
Viesti:

Ja taas

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Siirtykäähän sättäilemään.
Vallu
Lukittu