ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...
-
vilikki
ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...
Eli olen ostamassa 883 sportia vm.-94. haluaisin tietää paljonko tälläinen kuluttaa bensaa sekalaisessa ajussa sekä matka ajussa?? oisko kellään tietoa kyseisen pyörän tyyppiviosta??
Erittäin rauhallisessa ajossa 3.5 litraa satasella tai alle. Moottoritienopeuksissa 4 - 4.5 litraa. Urku auki kaahatessa melkein 6 litraa. Kaupunkiajosta en osaa sanoa muuta kuin että jos luulee liikennevaloa kiihdytysstripin joulukuuseksi, niin sitä menee ja paljon.
Meikälle ei ainakaan tule yhtään tyyppivikaa mieleen.
Meikälle ei ainakaan tule yhtään tyyppivikaa mieleen.
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...
Kulutus lienee pienimpiä huolia näiden kanssa jos vaikka vakuutusmaksuja katselee...vilikki kirjoitti:Eli olen ostamassa 883 sportia vm.-94. haluaisin tietää paljonko tälläinen kuluttaa bensaa sekalaisessa ajussa sekä matka ajussa??
Hemulin vinkki hyvä. Mun mielestä pahin tyyppivika on se että hommaan ja mopoon tykästyy sillai, että halua ajaa lisää, ruveta rakentamaan mieleisekseen ja tekemään konversiota koneeseen. Niin, ja sit tutustuu ihan omituisiin tyyppeihin ja alkaa viettää aikaa niiden kanssa jopa talvisin...vilikki kirjoitti:oisko kellään tietoa kyseisen pyörän tyyppiviosta??
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Re: ostamassa 883 sportia, tietoa kaivataan...
Tämä oli pitkästä aikaa hyvä ja osuva "tyyppivika" pätee varmaan tasaisesti eri malleihinSporttiboy kirjoitti: Mun mielestä pahin tyyppivika on se että hommaan ja mopoon tykästyy sillai, että halua ajaa lisää, ruveta rakentamaan mieleisekseen ja tekemään konversiota koneeseen. Niin, ja sit tutustuu ihan omituisiin tyyppeihin ja alkaa viettää aikaa niiden kanssa jopa talvisin...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Ja taas
Siirtykäähän sättäilemään.
Vallu
Vallu