Chapter 10 aluepäälikkö ehdokkaille

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

martti
Viesti:

Re: Chapter 10 aluepäälikkö ehdokkaille

Viesti Kirjoittaja martti »

Morjens sano Harrikkamiehet toisilleen!

Kuulostaa, jotta olen hoitanut tehtäväni huonosti, mutta puolustan itseäni kuitenkin. Alue on iso. Toimintani aikana minulla on ollut apupappeja niin Kainuussa ja Kalajokilaaksossa, jotka ovat apunani järjestäneet aluellista toimintaa. Kaikkihan voivat alueellisesti järjestää toimintaa, eihän se ole kiellettyä. Ei siihen tarvita aluepäällikköä.

Tulevassa esittäkää ajatuksianne Juhalle!

Olen tehnyt parhaani. enempään en pysty!

Toivon kaikille hyvää syksyä ja talvea!

Vanha Parta Martti
martti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja martti »

Kerrompa pienen tarinan, miten pikku Martista tuli aluepäällikkö!

1995 pikku-Martti totesi, että Honda CM-400 on vähän liian pieni kampe ja hankki rakennetun 1200 Sporsterin. Tuntu, kuin olisi Euroopan omistaja. Viikko hankinnasta oli Kari Tykkyläisen organisoima pääralli Pudasjärvellä Jyrkkäkoskella Kari oli silloin aluepäällikkö. ja Pikkumartti lähti ralliin ja oli heti myyty mies. pikkumartti ajatteli, jotta ompa mukavaa touhua harrikkamiesten kanssa ja rupesi järjestämään Oulussa Pikkujouluja tallitapahtumia, ja kaikkea muuta yhteistä kivaa. Järjestettiin kyydityksiä ja osallistuttiin erillaisiin tapahtumiin. Päädyttiin Tykkyläisen kanssa Äitienpäiväkyydityksiin, jota on järjestetty 21 vuotta. Pikkumartti oli järjestämässä valtakunnallista Lelurallia ja Perherallia, kunnes tuli 2000 pääralli Paljakkaan. Se pantiin pystyyn ja ralli oli hyvä, Päärallissa kerhon kokouksessa Warre kysyi, että rupeaisinko Aluepäälliköksi, johon vastasin myöntävästi. Ei kukaan ole kysynyt minulta, mihin pyrit, paitsi Sillanpään Kari (Harrikka-Pappa), joka kutsui audienssille ja kysyi mikä mies sinä olet, kun touhuat täällä HD-porukassa. Oli Helppo sanoa, että minä olen Martti Ilvo ja haluan tehdä meidän yhteistä. Ei tähän touhuun tarvita muuta halua tehdä yhteistä hyvää, eikä mitään titteliä. Ja kertomus on tosi.

Vanha Parta Martti
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Aika monta aluepäällikköä nähneenä voin rehellisesti vakuuttaa, että Sinä Martti olet ollut yksi parhaista, ilman muuta. (Muistanpa hyvin Harrikka-papankin.)
Kuva LIFEMEMBER
Kari 99

.

Viesti Kirjoittaja Kari 99 »

.
Viimeksi muokannut Kari 99, 21:31 26.08.2019.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Martilla ei ainakaan minun mielestäni kovin paljon puolusteltavaa pitkästä aluepäällikön pestistä ole.

Kuten jo edellä monessa kirjoituksessa on todettu, ei aluetoiminta tarkoita valmiiksi järjestettyjä jäsentapahtumia, vaan yhdessä yrittämistä.
Kun alue on koko Suomen poikki, jäävät toisen laidan porukat väkisinkin vähemmälle, ellei siellä ole aktiivista porukkaa, joka ottaa vastuuta omalla puolellaan. Pienemmälläkin alueella Aluepäällikkö on kusessa, jos jäsenet vaan odottavat.
Ei Aluepäällikön ole tarkoitus sukkuloida jatkuvasti jotakin torstaiajeluja tai saunailtoja järjestämässä koko alueellaan, vaan myös koordinoida ja toimia joo-miehenä oma-aloitteiselle kerhotoiminnalle....näin minä sen ajattelisin.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin