Lauantaina 8.12.2018 vietämme Chapter 2:n järjestämiä pikkujoulukinkereitä Bar Arthursissa.
Tonttulakit tanaan ja menoksi; paikka on yksityistilaisuutena meille klo 19-21 jonka jälkeen ovet aukeavat muullekin kansalle. Illan livemusiikista vastaa Turn On (showtime 22.30-->).
Kuivin suin ei tarvi paikalla olla sillä Chapter 2 tarjoaa alkuillasta kurkunkostuketta ja saattaapi sitä kiltit bikerit saada piparia ja pukinpussista pientä yllätystä. H-DCF:n jäsenille iso tuoppi 4€ muutenkin aina Arthursissa, joten eiköhän oteta yhdet sillekin!
Tervetuloa!
-Ninni-
Chapter 2:n pikkujoulut 8.12.2018 Turussa
Valvoja: Pertti
Re: Chapter 2:n pikkujoulut 8.12.2018 Turussa
En näissä alkoholiasioissa kyllä ole näissäkään asiantuntija, mutta eikös A- ja B-oikeudet ole olleet historiaa jo pari vuotta? Eli jos on lupa tarjoilla alkoholia, niin itse saa päättää mitä tarjoilee, mietoja ja/tai vahvoja. Sitähän voi silti kysellä, että mitä juomia siellä ravintolassa sitten oikein saa.
Sorry, en hoksannut että se olikin sillai humoristisesti kysäisty asiaa...
Kaikki tärpätit löytyy tiskin takaa, eli saa muutakin kuin "litkuja".
-Ninni-
-Ninni-
Kivaa oli!
Kiitos teille jotka tulitte paikalle ja teitte pikkujouluista mukavan tapahtuman.
Taas kerran saan kiitellä onneani siitä, että olen tähän porukkaan eksynyt.
Ninni
Kiitos teille jotka tulitte paikalle ja teitte pikkujouluista mukavan tapahtuman.
Taas kerran saan kiitellä onneani siitä, että olen tähän porukkaan eksynyt.
Ninni