Mistä löytyy harikka tavaraa/vaatetta Thaimaasta?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Hurtti
Viesti:

Mistä löytyy harikka tavaraa/vaatetta Thaimaasta?

Viesti Kirjoittaja Hurtti »

Onko tiedossa esim. Bangkokissa paikkoja (muut kuin viralliset myymälät) mistä löyisi edullista H-D tavaraa/vaatetta? Talvella tarkoitus käydä reissussa ja miellellään hankkisi jotain seuraavaksi kesäksi.
moorits

Re: Mistä löytyy harikka tavaraa/vaatetta Thaimaasta?

Viesti Kirjoittaja moorits »

En oo 15 v aikana löytänyt mitään halpa harikkalle …… Valkoinen mies ja Harikka --haiskahta heti rahalle :lol: . Olen ostanut vaan kerran paidan ns. alkuperäisen. Kaikki tarvittava tulee e-Baysta halvemmalla kun paikan päältä ja mitä pystyy sen tuon Suomesta mukaan. Ostan e-Baysta - Suomeen ja sit vien itse Thaimaalle. Tulli on ihmellistä siellä ….kaikki mitä tule Jenkkeistä on isompi tulli . Tuulisuojasta maksoin 60.- + 30.-rahti + 90.-tullia.... :oops: Korjaus-hommat tien itse ...en luottaa kenenkään siellä.Ainoastaan jos on " siivet" niin niitä pelätään ja ei kusetetta......

Tämä on mun mielipite ja kokemus.....voi olla toisiakin mielipiteitä.... ja meni kysymyksesta ohi ..anteeksi.

Nahkaliikkeet teke hyviä kopio -takkeja kohtu hintaan. Kaikkea mitä haluat...ne tekee ...rahasta luonnollisesti ja laatu on aika hyvä. Kaverilla jo 5 v käytössä ja kunnossa.
moorits
Vastaa Viestiin