Ei oo tulli vähään aikaan taas renkaita vaihdatettua kun on ite halunnut hikoilla. 21” speedmasteria kun ei kannata rengaskoneella trittääkkään, viimeksi eilen sellaisen kampesin vanteelta.
Ei oo Euromasterilla tullut käytyä mutta millä lailla ne mp vanteet tasapainottaa?
myNETmoto renkaat saksasta
-
- Viesti:
Re: myNETmoto renkaat saksasta
https://m.motonet.fi/fi/tuote/381501/DZ ... notuspukki. Tommosella vehkeellä olen värkkäilly tasapainoon
HD FXST Softail -84 EVO
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
-
En tiedä, millä konstilla tasapainottavat, mutta ihan hyvään tasapainoon ovat yleensä saaneet. Eräs mp-huoltokin missä ennen teetin vaihdot, pyöritteli vaan rihtauspenkissä vannetta. Eli aika alkeellisella menetelmällä ne saa tasapainotettua.Kiwi kirjoitti: 22:07 17.08.2018. Ei oo tulli vähään aikaan taas renkaita vaihdatettua kun on ite halunnut hikoilla. 21” speedmasteria kun ei kannata rengaskoneella trittääkkään, viimeksi eilen sellaisen kampesin vanteelta.
Ei oo Euromasterilla tullut käytyä mutta millä lailla ne mp vanteet tasapainottaa?
- Veijo Esso
- Viesti:
Onko kellään rengastarvetta tässä Uudenmaan alueella? Pitäisi softailiin tilailla uusi etunen ja samoilla kuluilla tulisi vähintään toinenkin gummi, mutta ei nyt ole itsellä tarvetta. YV:llä tavoittaa.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Joo ei sillä että rihtauspenkissä mitään vikaa on, kaikissa auton renkaita pyörittelevissä pajoissa vaan ei ole sellaistakaan. Saati sitten konetta johon pyörän vanteen saa irrottamatta laakereita.Grasschopper1 kirjoitti: 12:08 21.08.2018.En tiedä, millä konstilla tasapainottavat, mutta ihan hyvään tasapainoon ovat yleensä saaneet. Eräs mp-huoltokin missä ennen teetin vaihdot, pyöritteli vaan rihtauspenkissä vannetta. Eli aika alkeellisella menetelmällä ne saa tasapainotettua.Kiwi kirjoitti: 22:07 17.08.2018. Ei oo tulli vähään aikaan taas renkaita vaihdatettua kun on ite halunnut hikoilla. 21” speedmasteria kun ei kannata rengaskoneella trittääkkään, viimeksi eilen sellaisen kampesin vanteelta.
-
- Viesti:
Grasschopper1 kirjoitti: 13:27 07.06.2018.Tähän vielä sen verran, että ei kai se ole rengasmyyjän vika, jos kuriiri ei toimita tavaraa sovitustisenaattori kirjoitti: 09:24 05.06.2018. Tilasin ko. puljusta renkaan jota postnord ei saanut viikossa Pirkkalan logistiikkakeskuksesta Nokialle. Hain H-D Tampereelta renkaan koska oli kiire, ja hintaeroa oli 3€. En tilaa enää ikinä ulkomailta...
-Senaattori![]()
Minä ostan ainakin sieltä, kuka halvimmalla myy.
Ja samansuuntaiset on kokemukset kotimaan rengaskauppiaista, kuin Veijo Essolla. Siten ihmettelen tuota vain 3e eroa! Olisi mukava kuulla tarkemmin, kuinka tarina meni.
Se tarina meni siten että kysyin Moorelta täysin samaa rengasta minkä ostin mynetmotosta.
Moorella oli heti hyllyssä, ja hintaeroa oli tasan 3€ mynetmoton hyväksi.
En mielestäni syyttänyt myyjää mistään..?
Mynetmotolla nyt vaan sattuu Suomessa olemaan mielestäni paska yhteistyökumppani josta minulla muutenkin huonoja kokemuksia, ja se maksoi heille minun asiakkuuteni. Muuta saavat minun puolestani edelleen tilata ihan mitä haluavat ihan mistä haluavat. Minä asioin jatkossakin "kivijalassa"