PIHALLA SOMESTA

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jämsänäijä
Viesti:

PIHALLA SOMESTA

Viesti Kirjoittaja jämsänäijä »

Tuli sitten lopetettua oma Facebook tili. Kaveri tossa jo kyselikin, että onko jo vieroitusoireita ja some krapula......
Tiiä häntä, mutta tuleepahan nyt oltua taas tälläkin foorumilla!
Onko tämä siis nyt eräänlainen b.t.t.r........ :D
Jämsänäijä, luonnonoikku vai tekovika.......?? FLHTCUI-13
hannuik
Viesti:

Re: PIHALLA SOMESTA

Viesti Kirjoittaja hannuik »

4-vuotta sitte lopetin naamakirjassa olemisen, eikä oo kaduttanu.. :lol: :lol:
Voi toki olla niin että mun annettiin ymmärtää, että olis paras häipyä. :twisted:
Tri Glide 114 vm 2019
Sari S
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sari S »

Aika lähelle kaksi vuotta sitten minäkin hylkäsin facebookin. En ole katunut. Nyt sitten roikun täällä ja luen vanhoja juttuja, kun uudet on jo luettu. :lol:
2.8.2018- XLH883 -97 "Hukkeri Porsterson" <3
https://nainenjahd.blogspot.com/
KariFS

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Mää oon ollut 7 vuotta feisnaamassa, aattelin pysyäkin. En ole kova juttelemaan puhelimessa tai muutenkaan kaksinen yhteyksien pitäjä, niin pysyypähän jotenkin kärryillä missä mennään. Kavereina siellä on vain sellaisia jotka muutenkin tunnen, eli sukulaisia ja entisiä työ- ja koulukavereita olisko nelisenkymmentä joista suurin osa ei ihan jatkuvasti tykitä päivityksiä. Ryhmät olen karsinut minimiin, jokusessa olen kyllä mukana (esim se Harrikka-osaryhmä), mutta kun ei liikaa ”tykkäile” kaiken maailman turhuuksista (eli muiden kuin kaverien julkaisuista) tai osallistu kalluppeihin niin pysyy se seinäkin tai mikälie aikajana siistinä.

Mutta kyllä minun mielestä nää foorumit on sitä alkuperäisintä ja parasta SOMEa :) Koska sitähän nämä on.

Erinäköisillä foorumeilla (ja niiden esiasteilla eli s-postilistoilla tai muinaisissa ”nyyssiryhmissä”) on tullut seikkailtua jo jostain 90-luvun alkupuolelta lähtien. Nyt on ehkä viitisen kpl foorumeita joissa käyn päivittäin, kolme motskariaiheista ja kaksi toiseen pääharrasteeseeni liittyvää. Tunnarit taitaa olla lisäksi noin 3-5 muulle harrastefoorumille mutta niillä tulee roikuttua vähemmän.

Tänne toivoisin enemmänkin juttua, mutta toisaalta tulee kyllä netissä roikuttua ihan tarpeeksi muutenkin.
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Onneks ei oo koskaan edes mennyt paskakirjaan, niin eipähän silloin tarvi siitä erotakaan..... :lol: :lol:
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vastaa Viestiin