Sari S kirjoitti: 17:15 30.07.2018.
Hyvin näyttää istuvan.
Peittoa miettiessäni sain ahaa-elämyksen ja tajusin Porsterin rakentelun rajattomat mahdollisuudet.
Ja tapahtui niinä aikoina, että nainen löysi itsensä lukemassa tekniikkafoorumia ja miettimässä, miten tavallisesti pikku-Porsterista tuli räyhäkkään näköinen (ja hintainen) menopeli.
Täytynee lähteä Motonettiin ostamaan XL-peittoa pyörälle. Jotta on sitten kasvunvaraa.
Tuohon ei kait voi muuta todeta kuin, että hyvin kehityskelpoinen (oppiva) nainen!
PS. Toivottavasti miehesikin on samaa mieltä....
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Pave. kirjoitti: 19:17 30.07.2018.
Tuohon ei kait voi muuta todeta kuin, että hyvin kehityskelpoinen (oppiva) nainen!
PS. Toivottavasti miehesikin on samaa mieltä....
Ehdottomasti. On oikein iloinen, että mäkin olen löytänyt jonkun järkevän harrastuksen kukkapenkissä möyrimisen vastapainoksi.
-Harikka- kirjoitti: 14:45 29.07.2018.
Kurkkaa Tori:sta ja kaupoista autojen puolipeitteita, taitaa Porsteri peittyä semmosellaki. Niitä voipi ola myynnissä tähä aikaa vuuesta halavalla
Sporsterilla on nyt se jättipeitto ja täytyy todeta, että aika lailla minkä vaan teltan olis voinut ostaa yhtä hyvin. Ostettiin puristimia ja vedettiin niillä peitto kasaan pyörän ympärille.
Ei menny ihan suunnitelmien mukaan. Mutta eiköhän tuolla pärjätä hetken aikaa.
Näyttää tuo pp99:n peitto huomattavasti sopivamman kokoiselta Sportsterille kuin mun Motonetin peitto. Mun peitto-ongelma ratkesi vähäksi aikaa, kun Hukkeri pääsi muuttamaan pressukatokseen.
Pertti, XL tosiaan. Otan tämän käyttöön. "Millainen pyörä sulla on?" "Se on XL"