Dyna ja Sissy

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Simo
Viesti:

Dyna ja Sissy

Viesti Kirjoittaja Simo »

Olen hankkimassa Sissy baria Dynaani, mutta käytettyjä katsellessani ihmetyttää mistä tiedän mikä on sopiva? Hakusessa on malli, jonka suorat sivulevyt tulevat lokarin ja strutsien väliin. Strutsien väli on vuoden 2000 FXD:ssäni noin 190 mm eli ymmärtääkseni Barin ulkomitta on sivulevyjen vahvuuden verran pienempi, vai ?
Mutta voiko esim. HD:n Bar, jonka leveys on vain n. 170 mm, olla sopiva em. Dynaan. Dynassa kuulemma ollut, mutta sivulevyt puuttuu. En ole voinut sovittaa tätä, mutta jotenkin tuntuu, ettei se käy.

Onko Dynan ja Sissyn omistajia linjoilla? Voisiko joku mitata Barin leveyden. Tai löytyykö osanumeroita Khrome werks etc. ?

Entä mikä ero on sitten 2002 malleista eteenpäin, kun niiden Bareille annetaan eri osanumero?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kyllä kauppias tietää :wink:
Vieras

Dynan sissy

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mulla ois tarjolla - 01 Dynan matala sissy tyynyllä ja sivuleyillä,malli
Khrome Werks puh. 0504140043
mikira
Viesti:

Re: Dyna ja Sissy

Viesti Kirjoittaja mikira »

Simo kirjoitti:Entä mikä ero on sitten 2002 malleista eteenpäin, kun niiden Bareille annetaan eri osanumero?
Saattaa olla etta strutsit on vahan leveemmalla tuon jalkeen kun -02 ja sen jalkeen pitais olla se leveempi 150 kumi alla, tosin mun -02:ssa ei ollu.
Vastaa Viestiin