Sekoitanpa omankin norsunpaskaisen lusikkani tähän soppaan...
Termi "old school" moottoripyörän rakentelussa merkitsee minulle sitä, että käytetään saman tyyppisiä osia ja samoja työstö/rakennustekniikoita ja jippoja joita sen aikakauden pyörissä käytettiin.
Itse haluan tietää harrastukseni historiasta kaiken mahdollisen ja haluan oppia vanhoja juttuja mahdollisimman paljon. Silti en halua kahlita itseäni orjallisesti seuraamaan jotain 50 vuotta sitten tapahtunutta tyyliä vaan mukautan sitä oman makuni ja nykypäivän tarjoamien mahdollisuuksien avulla sellaiseksi kuin se itseään miellyttää.
Niinpä voin aivan ilman tunnontuskia laittaa muuten varsin "old school" -henkiseen pannukopteriin nykyaikaisen billet-keulan (joka tosin tulee muuttumaan ensi kesäksi erittäin vanhakouluiseen malliin...).
Enkä kavahda ajatusta että seuraavaksi rakentaisin ihan toisenlaisen laitteen, hitekki tuli jo tehtyä - chopperi on ajossa, mitähän jää jäljelle...
Tänään tallilla istuin varmaan vartin sportsterin selässä ja ajatukset lensi jonnekin flat-trackereiden ja Evil Knievelin aikaan... hmmm.... rautapäätä mulla ei ole vielä ollutkaan...