Storehousen jälleenmyyjät?
Storehousen jälleenmyyjät?
Aika moni kotimainen osien kauppaaja tuntuu välittävän noita samoja Hollannin(?) Storehousen osia. Hintojahan ei ole kenenkkän katalogeissa joten tuli mieleen että onko jälleenmyyjien hinnoissa eroja, vai kannattaisiko peräti kokeilla tilausta jostain vallan muualta?
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Re: Storehousen jälleenmyyjät?
Kokemusta ei ole hinnoista, mutta veikkaisin, että niissä on pientä eroa, kuten siinä kuinka nopeasti se sieltä tulee. Yleensä isot liikeet tilaa useammin kuin pienet ja isompia eriä, jolloin postikulujen osuus myyntihinnasta on pienempi kuin jos tilaa kilkkeen kerrallaan.
Tämä noin niin kuin yleisellä tasolla.. itse kun olen vain ostanut osia yhdestä paikasta enkä joka puljusta erikseen kysellyt.
Tämä noin niin kuin yleisellä tasolla.. itse kun olen vain ostanut osia yhdestä paikasta enkä joka puljusta erikseen kysellyt.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Storehousesta en tiedä mutta kun piti saada pari S&S kankia sekä Jamesin tiivistesarja, niin tunnetuilla putiikeilla oli hinnat tasan kuin Alkoissa. Remonttiin osallistunut vinkkasi jonkun aiemmin mitään kelloja soitelleen toiminimen josta sainkin osat noin 20% halvemmalla. Arvaan, että katalogifirmoilla on suositushintoja ja kate viimeisen kaupan tehneelle sellainen että tinkivaraakin olisi. Kellään ei ollut kaikki mun kaipaamat osat valmiina hyllyssä täällä joten siinä suhteessa kisa oli tasapuolinen.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Kyllä sieltä Storehousen online luettelosta hinnat löytyy, klikkaat vaan osanumeroa ja avautuvalle sivulle laitat kohdemaaksi Finland niin hinta tulee näkyviin.
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022
Tuo storehousen hintahan on arvioitu jälleenmyyntihinta, mun kokemuksella kukaan kotimainen kauppias jolta olen osia hankkinut ei ole sen enempää osasta pyytänyt. Tietty jos on kiire ja eilen pitäs osa saada niin se nostaa kustannuksia. Enimmäkseen on tullut vertailtua eri toimittajien hintoja jos on samaa tavaraa saatavilla.
No niinpäs olikin, ja näkyy/toimii nyt myös iPadissa... Joko en vaan tajunnut tai sitten käyttöjärjestelmän päivitys (muista syistä johtuen) auttoi. Kiitos vinkistäSpringer kirjoitti: 18:53 16.04.2018. Kyllä sieltä Storehousen online luettelosta hinnat löytyy, klikkaat vaan osanumeroa ja avautuvalle sivulle laitat kohdemaaksi Finland niin hinta tulee näkyviin.
Hyvä jos katalogissa on arvioitu maksimihinta, silloinhan kaikki minkä saa alennusta, on säästöä. Paikallisesta eli Moorelta olen jotain tilannut, tosin siinä tiskillä plärättiin ihan paperista katalogia, ja hinnat katsottiin suoraan tietokoneesta.Kiwi kirjoitti: 20:30 16.04.2018. Tuo storehousen hintahan on arvioitu jälleenmyyntihinta, mun kokemuksella kukaan kotimainen kauppias jolta olen osia hankkinut ei ole sen enempää osasta pyytänyt. Tietty jos on kiire ja eilen pitäs osa saada niin se nostaa kustannuksia. Enimmäkseen on tullut vertailtua eri toimittajien hintoja jos on samaa tavaraa saatavilla.
Vielä yksi kysymys:
Noi mun tarvitsemat hilppeet ovat lähinnä huolto-osia jarruille, etupään tiivareita, läpivienti- ja muita kumiosia auringossa hapertuneiden tilalle jne. Oletteko näissä huomanneet oleellista eroa tarvike vs OEM?
XLS1000 Roadster 1983
Yleensä tiskillä hinta tippuu Storehousen kamppeista.
Diilerihinta on huomattavasti alhaisempi kuin taviksille annettu.
Diilerihinta on huomattavasti alhaisempi kuin taviksille annettu.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!