.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tulevan talvikauen muokkaukset, muutokset & rojektit?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

AnttiM kirjoitti: pitäs olla nyt vääntö/teho käyrät kohdallaan
Paljon siitä tuli lisää vakioon noilla muutoksilla vääntöä ja huipputehoa?
Saitko sen muuten sen tuulilasiasiasi kuntoon, millaiseen päädyit? Se kun ei enää ollut listalla :D
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Avatar
jorgegoodman
Viestit: 369
Liittynyt: 18:37 11.06.2011.
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Tulevan talvikauen muokkaukset, muutokset & rojektit?

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Minä se laitoin syksyllä nahkanyörihousut jalkaan, rotsin niskaan, sekä ajolasit nenälle, ajoin rajusti isoon parkkihalliin...otin sivulaukusta ison peitteen ja laitoin sen pyöräni päälle, siinä meni noin 10 minuuttia....kävelin kopisevien bootsieni kanssa ulos isosta parkkihallista.....siinä oli mun projektit! Mitä sitä hyvää pyörää alkaa tuhoamaan osiksi?? On mulla sentään vielä muutakin tekemistä! 8)
Avatar
hannuik
Viestit: 91
Liittynyt: 22:05 27.05.2006.
Paikkakunta: Evijärvi
Viesti:

Re: Tulevan talvikauen muokkaukset, muutokset & rojektit?

Viesti Kirjoittaja hannuik »

Etu jarrupalat pitäs vaihtaa, vielä molemmille puolille. On siinä rojektia koko talveks. :D
Tri Glide 114 vm 2019
AnttiM
Viestit: 141
Liittynyt: 12:52 08.11.2010.
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: Tulevan talvikauen muokkaukset, muutokset & rojektit?

Viesti Kirjoittaja AnttiM »

Paljon siitä tuli lisää vakioon noilla muutoksilla vääntöä ja huipputehoa?
Saitko sen muuten sen tuulilasiasiasi kuntoon, millaiseen päädyit? Se kun ei enää ollut listalla :D
Aikaisempi penkitys 79 hp / 121 nm (vakio + vaapaavirta suodatin)
Mutta vääntökäyrä alkoi laskemaan lopussa tosi nopeasti 110 km/h kohdalla
Juuri siinä ohitustilanteen loppusuoralla....

Nyt
93 hp / 121 nm.
Vääntö pysyy loppuun asti ja tulee paljon pienimmillä kierroksilla käyttöön.

Toimiva tuulilasi löytyi lopultakin, piti vain olla tarpeeksi korkea.
H-D "maailman työnnetyin moottoripyörä"
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tulevan talvikauen muokkaukset, muutokset & rojektit?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

AnttiM kirjoitti:Aikaisempi penkitys 79 hp / 121 nm (vakio + vaapaavirta suodatin)
Mutta vääntökäyrä alkoi laskemaan lopussa tosi nopeasti 110 km/h kohdalla
Juuri siinä ohitustilanteen loppusuoralla....
Nyt 93 hp / 121 nm.
Vääntö pysyy loppuun asti ja tulee paljon pienimmillä kierroksilla käyttöön.

Toimiva tuulilasi löytyi lopultakin, piti vain olla tarpeeksi korkea.
Ilmeisesti vakiosyötöllä tosiaan eväs loppui pahemman kerran kesken just tuossa. Silloin muutokset paikallaan ja hyvä kun korjautui.

Itsellä vastaavassa vehkeessä oli vapaavirtaussuodatin, avarampi putkisto ja ei tuntunut tuollaisia oireita. Veti hyvin Saksassa moottoriteillä matkanopeuksiakin tuolla 140-150 pinnassa eikä loppunut vielä siihenkään. Käytin sitten Loimaalla piuhan päässä, niin siinä oli H-D:n oma Race Tuner -ohjelma ajettuna, mikä selitti kulkupuolen. Paljon kuultu vakiosäätöjen nuhaisuudesta, mutta kyllä niissä näköjään sitten perääkin on. Omaa vertailukohtaa ei ole, kun pyörä tuli sellaisenaan. Ja lähtikin jo eteenpäin vielä paremmassa kuosissa alustan osalta. Nyt uutta projektia pöydällä.

Ei siinä tuulilasissa mikään muu auta niin paljon, kuin korkeus. Muotoilulla tulee ehkä tuuman verran vaikutusta, mikä sekin voi joskus olla kriittinen. Mutta itselläni kaikkien kokeiluiden jälkeen orggis osoittauui parhaaksi ;)
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin