Paljon siitä tuli lisää vakioon noilla muutoksilla vääntöä ja huipputehoa?AnttiM kirjoitti: pitäs olla nyt vääntö/teho käyrät kohdallaan
Saitko sen muuten sen tuulilasiasiasi kuntoon, millaiseen päädyit? Se kun ei enää ollut listalla

Paljon siitä tuli lisää vakioon noilla muutoksilla vääntöä ja huipputehoa?AnttiM kirjoitti: pitäs olla nyt vääntö/teho käyrät kohdallaan
Aikaisempi penkitys 79 hp / 121 nm (vakio + vaapaavirta suodatin)Paljon siitä tuli lisää vakioon noilla muutoksilla vääntöä ja huipputehoa?
Saitko sen muuten sen tuulilasiasiasi kuntoon, millaiseen päädyit? Se kun ei enää ollut listalla
Ilmeisesti vakiosyötöllä tosiaan eväs loppui pahemman kerran kesken just tuossa. Silloin muutokset paikallaan ja hyvä kun korjautui.AnttiM kirjoitti:Aikaisempi penkitys 79 hp / 121 nm (vakio + vaapaavirta suodatin)
Mutta vääntökäyrä alkoi laskemaan lopussa tosi nopeasti 110 km/h kohdalla
Juuri siinä ohitustilanteen loppusuoralla....
Nyt 93 hp / 121 nm.
Vääntö pysyy loppuun asti ja tulee paljon pienimmillä kierroksilla käyttöön.
Toimiva tuulilasi löytyi lopultakin, piti vain olla tarpeeksi korkea.