Minä hyppisin hattuni päällä.
Nuo ovat jonkin sorttisia taideteoksia, rottapyörien kanssa niillä on hyvin vähän yhteistä.
Rotta pyörille hattua
Re: Rotta pyörille hattua
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
200% samaa mieltä!!!!!Pertti kirjoitti:Minä hyppisin hattuni päällä.
Nuo ovat jonkin sorttisia taideteoksia, rottapyörien kanssa niillä on hyvin vähän yhteistä.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
- Peacemaker76
- Viesti:
Onhan tuo moottoripyörän ajokelvottomaksi ulkonäön takia tekeminen ihan oma kategoriansa. Tälläiselle function over form - miehelle järjetön sellainen, mutta riittäähän noita prätkiä tuhottavaksi joten väliäkös tuolla.
Rottapyörä tuo ei mielestäni ole. Oma on jonkun sortin rotta, teknisesti pidän sen tip top mutta ulkonäön kanssa ei niin väliä. Maalin virkaakin on monta vuotta hoitanut väliaikainen Rubbercomp - pinnoite jota suihkitaan lisää kun kuluu jostain puhki. Käyttöön tehty, ei kiilloitettavaksi.
Rottapyörä tuo ei mielestäni ole. Oma on jonkun sortin rotta, teknisesti pidän sen tip top mutta ulkonäön kanssa ei niin väliä. Maalin virkaakin on monta vuotta hoitanut väliaikainen Rubbercomp - pinnoite jota suihkitaan lisää kun kuluu jostain puhki. Käyttöön tehty, ei kiilloitettavaksi.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
samat 200% Pertin kommentille.Pave. kirjoitti:200% samaa mieltä!!!!!Pertti kirjoitti:Minä hyppisin hattuni päällä.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro